lahdesta ystäviä

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Jo jokin aika sitten lahteen muualta muuttanut äiti haluaisi jo vihdoin ystäviä täältä. Olen 25 vuotias ja naimisissa ja meillä on 2v. poika ja la lokakuussa. Ongelmana on se että olen hirmu ujo ja hiljainen, enkä uskalla mennä siis mammakerhoihin.
Olen kiinnostunut taiteesta, kasvienhoidosta, vaatteista ja kaikesta käsillä tekemisestä. Olen myös ehkä vähän punk/rockhenkinen, mutta en mikään muoti-punkkari.
Sillä minkälainen sinä olet ei ole väliä, iällä tai muulla, haluaisin vain edes sen yhden vastauksen.

Anu 040-0770691
 
Heips!

Ajattelin vastata kun mulla on kans n. 2v lapsi, tyttö kylläkin. Olis kuitenkin kiva saada joku kaveri jolla suunnilleen samanikäinen muksu, niin olis sitten niilläkin tekemistä keskenään :) Me kyl asutaan Hollolan puolella mut auto on onneksi käytössä niin voi sillä sitten liikkua. Olen siis 24v ja mulla on myös tuo toinen pikkulikka (2kk) ja se ukko löytyy kans. Olen kanssa hieman ujon puoleinen mut sain kuitenkin käytyä yhdessä mamma tapaamisessa ja ihan mukaavaa oli. Laitas vaikka alkuun meiliä jos kiinnostaa niin voitais siitä sitten alottaa :D
Ossa löytyy tuolta profiilista.
 

Yhteistyössä