Lahden parhaat päiväkodit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellaoosa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hellaoosa

Vieras
Nyt olis hakusessa mukava päiväkoti Lahdesta. Joku missä ois ihana ja rento fiilis, työntekijät mukavia ja päiväkoti itsessään sais olla mahdollisimman viihtyisä. Ehdotuksia? Tiedän, että Ruoriniemen päiväkoti on ihan mielettömän ihana paikka, mutta se ei nyt valitettavasti käy.

Pitäis olla ihan Lahdessa. Ja mielellään aika tässä keskustan läheisyydessä. Joku 5 km keskustasta alkaa olemaan aika maksimi. Mahd. lähellä keskustaa ois kuitenkin kiva. Ja sitten kaikki kivat päiväkodit on jossain korvessa kuitenkin. :P

[QUOTE="vieras";25917759]Kytölän päiväkoti on kiva :) 3 vuotta vanha ja just laajennettu.[/QUOTE]

Korjaa jos oon ihan väärässä, mutta onko tää Kytölän päiväkoti se, missä oli nyt kesällä päivystyskin? Jos on, niin oon kuullu aika paljon huonoja juttuja tuosta päiväkodista. :/ Tokihan asiaan varmasti vaikuttanut myös tuo päivystysaika, mikä on kyllä poikkeuksetta yhtä helvettiä niin lapsille kuin työntekijöillekin. Mutta kuulemma tosi laitosmainen ja "kylmä" pk? Tämmöistä olen kuullut, itsellä ei ole mitään kokemusta tuosta päiväkodista. Jos siis puhutaan edes samasta. :D

Korjaa jos oon ihan väärässä, mutta onko tää Kytölän päiväkoti se, missä oli nyt kesällä päivystyskin? Jos on, niin oon kuullu aika paljon huonoja juttuja tuosta päiväkodista. :/ Tokihan asiaan varmasti vaikuttanut myös tuo päivystysaika, mikä on kyllä poikkeuksetta yhtä helvettiä niin lapsille kuin työntekijöillekin. Mutta kuulemma tosi laitosmainen ja "kylmä" pk? Tämmöistä olen kuullut, itsellä ei ole mitään kokemusta tuosta päiväkodista. Jos siis puhutaan edes samasta. :D

kanervan päiväkodissa päksin vieresä oli ainakin päivystys kesällä

Yhteistyössä