Lävärin innoittaman, TATSKA sekä LÄVISTYS kuva pino

• Viestiketjun aloittaja DakotanEmo
  • Ensimmäinen viesti
DakotanEmo
:D Eli pistäkääs kuvi atatuoinneistanne ja lävistyksistääne jos niitä sattuu mahollisesti löytymään.

Tuorein

olkapää on vanha

Ystävänpäivän kunniax

Löytyy pari vielä, mutta ei ole kuvia :xmas:

Voi hitsit, mulla löytyy kolme, mut kuvaa ei yhestäkään oo..tosin uusimmasta en edes laittais, koska se on uniikki..Mut anyways, löytyy tribaali olkapää-hauis akselilla, nilkassa värikäs tribaali ja nivusissa se uniikki B)

DakotanEmo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 20:16 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 20:14 vieras kirjoitti:
kivat tatskat sulla, onko tossa sun käsivärressa kotka? voinko uteliaana kysyä et mitä tossa sun tatskassa lukee :ashamed:
nyt hokasin et oli se rukous sun profiilista.. :)
Jep, osa siitä. Otettu keskeltä tekstiä toi ymmyrkäinen.

Lissee kiitos kuvatuksia :attn: :D

-molemmissa olkapäissä tribaalit
-selässä enkeli
-navan ympäri piikkilanka,jonka keskellä napakoru sydämmellä

kaikki kuvat laitettu 13-11v sitten.kuului edelliseen elämään.nyt voisin poistattaa kaikki...vaikka hyvin pysyny ja ihan sopivia mulle,mutta elämä vähän muuttunut...

mä oon tylsä enkä laita kuvia,kerron vaan....
olkapääs kallo, toises olkapääs tribali-liekki hässäkkä,lapaluus tähti,
yläseläs tribali-pentagrammi hässäkkä,alaseläs kissani tassun kuvat ja
pohkees iso tribali...kaikki ite piirrettyjä, eli ei tu samallaisia vastaan...
ranteiden sisäpuolil suunitelmis jotai kivaa....

Huomenta vaan.. ai tällästä.. Mäkin oon vähän tylsä, kun ei oo kuvia mut eipä niitä paljon oo.. Toises olkapääs tribali, joka on otettu joskus teininä ja typeränä.. alaseläs texti ja "rinnuksilla" pinkit tähdet. Madonna lävistys. Ukkelille ollaan konetta oltu hankkimassa, niin pääsee hakkaamaan kuvii,kun oon nyt ensin pyöräyttäny tän toistasex viimisen lapsosen..

Kulmassa enää vaan. Tokkopa kuvastakaan mitään näkyy. :whistle: :D
Poistatin kielestä korun jonkin turpoamisallergiakohtausiikhui- tapahtuman johdosta ja huulesta otin pois odottaessani esikoista. Edelleen siinä on reikä, jos vaikka laittas takas. B)

Tatuointiliikkeeseen pitäis ehtiä mennä, kuvat valmiina. Niiden paikka vaan vielä auki.

Yhteistyössä