Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:no mä olen laittanut puoli litraa tai litran maitoa. 2-3 kanamunaa puol desiä sokeria hyppysellisen suolaa ja jauhoja sen verran että on sopivaa. Ei mulla sen tarkempaa ohjetta ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Maailman paras lettutaikina
4 dl vehnäjauhoja
1,5 dl sokeria
1 tl leivinjauhetta
1 tl suolaa
1 tl vaniljasokeria
8 dl maitoa
2 munaa
100 g voita
Sekoita kulhossa keskenään kuivat aineet. Lisää maito, munat ja sulatettu voi hyvin vatkaten. Anna taikinan turvota jääkaapissa vähintään puoli tuntia, mielellään pitempäänkin ja paista.
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Maailman paras lettutaikina
4 dl vehnäjauhoja
1,5 dl sokeria
1 tl leivinjauhetta
1 tl suolaa
1 tl vaniljasokeria
8 dl maitoa
2 munaa
100 g voita
Sekoita kulhossa keskenään kuivat aineet. Lisää maito, munat ja sulatettu voi hyvin vatkaten. Anna taikinan turvota jääkaapissa vähintään puoli tuntia, mielellään pitempäänkin ja paista.
Alkuperäinen kirjoittaja Elisa:Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Maailman paras lettutaikina
4 dl vehnäjauhoja
1,5 dl sokeria
1 tl leivinjauhetta
1 tl suolaa
1 tl vaniljasokeria
8 dl maitoa
2 munaa
100 g voita
Alkuperäinen kirjoittaja Saparo79:Mun resepti on: 1l maitoa, 3 kanamunaa, 5dl vehnäjauhoja ja sokeria jonkin verran ja suolaa vähän.
Maailman paras lettutaikina
4 dl vehnäjauhoja
1,5 dl sokeria
1 tl leivinjauhetta
1 tl suolaa
1 tl vaniljasokeria
8 dl maitoa
2 munaa
100 g voita
Tää on vohveliohje. Lättytaikinaan ei tarvi kuin maitoa, suolaa, sokeria, munia ja jauhoja. Rasvaa varsinkaan ei kannata laittaa ollenkaan, kun sitä tulee paistaessa jo ihan riittävästi.
Entäs ohrajauhot? Eikö kukaan käytä niitä?