LÄSKIN SULATTAJAT vko 9

Kyy
Anouk............166cm.......LP 74kg.....NYT 71,8kg...

Isopyllypupu............169cm......LP 120,0kg...NYT 89,8kg..

Jutt..........................168cm.......LP 88kg.......NYT 76,8kg..-2,3kg

Kanalintu.....166cm.....LP 82kg....NYT 73,6kg....

KerroTokiLisää........165cm......LP 79,9kg....NYT 73,3kg...-800g

KesääOdotellessa......169cm......LP 78,7kg............*UUSI*

Kylmä nakki.........168cm.......LP 95,2kg......NYT 72,2kg...-600g

Kyy...................162cm......LP 88,9kg....NYT 87,6kg....


LisaMarie............162cm......Lp 78kg......NYT 76kg....

Maatuska........176cm......LP 99,8kg.......NYT 90,5kg..-800g

Miia82.........161cm.........LP 94,4kg......NYT 94,1kg....-300g


MetsäMörrinVaimo.....168cm....LP 71kg.....NYT 75,6kg.. *RASKAANA*

Minttu-79.........172cm............LP 126kg.....NYT 116,5kg..-500g

Möllykkämaharöllykkä...163cm...LP 89,8kg.....NYT

No Anteeks kauheesti....169cm....LP 65kg...............*UUSI*

Pullava.........158cm........LP 77,8kg.........NYT 72,7kg.....

Pullunkainen...........169cm......LP 84,0kg.....NYT 77,5kg..-1kg

Raffeli...............177cm.......LP 106,2kg...NYT 92,7kg...

Sane..............160cm........LP 93kg........NYT 93,6kg....+1,3kg

Suden_hetki........163cm......LP 54kg.........................

Ticky..................175cm........LP 95,9kg...NYT 93,5kg...+/-0kg

Tinnitys...........160cm.........LP 69,6kg.....NYT 67,9kg..-200g


TinttamaRilla...........161cm.......LP 83,9kg....NYT 73,7kg..

tityytikki.................166cm.......LP 74kg.......NYT 72,8kg...

Äiti kahdelle...........162cm......LP 70kg..........NYT 68,5kg....



Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle :). Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.


Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon =) :flower:
 
Olin ihan varma että tää viikko on menny kehnosti, max parisataa grammaa pudotusta. Mutta väärässäpä olin! 2.3kg pois ja 3cm vyötäröltä! Elikkäs paino nyt 76.8kg. Aivan mahtavaa. Piti oikeen käydä moneen otteeseen puntarilla varmistamassa että se tosiaanki näytti niin :D

Nyt oon lähössä viikonlopun viettoon kaverin luokse niin luultavasti ens viikolla on sitte tullu vähä takasin päin, mutta eipä se mitään :)
 
Pullunkainen
Täällä 77,5kg eli -1,0kg!!!!! Mä en oo ikinä millään taikakonsteillaankaan saanut lähtemään kiloa viikossa ja nyt se onnistui :D

Ehkä tän takia mä niin kärsimättömästi odotin tätä uutta ketjua :D


Ja jutt:lla on kauhea tahti! Miten sä oikeen teet ton?
 
Hieno viikko pudotus jutt :flower:
Täällä vaaka näytti 116,5 elikkäs puoli kiloa pudotusta viime viikosta,ihan ok tuokin vaikka varmasti ns lohtusyöminen viikolla hidastanut pudotusta.Seuraava viikko mennääkin taas tiukalla linjalla :whistle:
 
Tinnitys
Saanko olla taas tomppeli, ja vaihtaa tuon punnituspäivän lauantaiksi? Maanantai on aina viikonlopun jälkeen tympee punnituspäivä :p La on herkkupäivä itselläni ja mieluusti punnitsisin itteni ennen sitä :D Jos kertaalleen vielä onnistuu, niin paino on nyt 67.9 eli -200 vajaassa viikossa.
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Tinnitys:
Saanko olla taas tomppeli, ja vaihtaa tuon punnituspäivän lauantaiksi? Maanantai on aina viikonlopun jälkeen tympee punnituspäivä :p La on herkkupäivä itselläni ja mieluusti punnitsisin itteni ennen sitä :D Jos kertaalleen vielä onnistuu, niin paino on nyt 67.9 eli -200 vajaassa viikossa.
Onnistuu hyvin vaihto. :D
 
Maatuska
Hip HEII!!!! Ajattelin, että tää menkkaviikko tekee taas tehtävänsä eikä paino tipu..MUTTA tippuihan se!! miinusta tuli viikolle 800g!!
Eli paino nyt 90,5.

Herttileijjaa, saakohan sitä jo ensiviikolla vaihtaa uudelle kymmenluvulle :)
Mie oon NIIN ylpee!
Niin, ja mulla kanssa siis punnituspäivä on tämä lauantai.
 
Alatteko muakin? Mulla olis 5 kiloa vielä pudotettavaa, pituus 169, paino nyt 65. Olen pudottanut yhteensä 18 kg.

Nyt on ollut ihan karsee jumi monta viikkoo päällä, motivaatio niin hukassa! Paino ei vaan millään meinaa tästä pudota. Nyt ollut kolme viikkoa samassa.
Olenhan tietty jo normaalipainoinen, mutta löysää on ja paljon. 5 kiloa siis kesään mennessä vielä saatava pois.
 
Paino nyt 94.1kg eli pudotusta -300g, viime viikko oli aikas kauheeta yritti olla kova mutta kaapissa kummittelevat sipsit ym. herkut antoivat periksi, nyt kaapissa ei ole yhtään herkkuja! Ainoon minkä ostin eilen oli semmoisia kevyempiä karkkeja.
Enkä edes koskenut niihin, söin pari appelsiiniä ja muutaman leivän illalla niin ei tullut halua avata pussia. :)
Elikkäs ylimääräiset karkit ym. herkut jäi pois, vaihtuivat hedelmiin. Seuraavan viikon haaste veden juonti! B)
 
Minttu-79 harmailee
Hei sopisko että mäkin pitäisin muutaman viikon tauon?Jos sitten sais ilomotettua himppusen isomman pudotuksen...ei nyt yhtään huvittas tuota vaakaa käyttää joka viikko kun tahti näemmä hidastunut.
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu-79 harmailee:
Hei sopisko että mäkin pitäisin muutaman viikon tauon?Jos sitten sais ilomotettua himppusen isomman pudotuksen...ei nyt yhtään huvittas tuota vaakaa käyttää joka viikko kun tahti näemmä hidastunut.
Sopii, kunhan vain ilmottaudut pinoon mukaan. Painoa ei siis ole pakko kertoa, jos haluaa vaakataukoa pitää! :D
 
kiitos Pullunkainen ja minttu-79 :flower: Nyt on kyllä seuraavaan punnitukseen tulossa kilo jos toinenki LISÄÄ. Viikonlopun reissu teki jo tehtävänsä ja nyt tänään on vielä miehen synttärit, mikä tietää siis lisää herkuttelua. Aiemmin oon siis kaikki herkuttelut kylmästi ohittanu vaikka olis millasia kissanristiäisiä mutta nyt kun on ite tehny tarjottavat niin pitää kyllä maistaa että tietää kehtaako niitä edes laittaakkaa tarjolle :D (selittelyn makua) Mutta tän päivän jälkeen otan itteäni taas niskasta kiinni!

Tsemppiä kaikille!
 
Minttu harmailee
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu-79 harmailee:
Hei sopisko että mäkin pitäisin muutaman viikon tauon?Jos sitten sais ilomotettua himppusen isomman pudotuksen...ei nyt yhtään huvittas tuota vaakaa käyttää joka viikko kun tahti näemmä hidastunut.
Sopii, kunhan vain ilmottaudut pinoon mukaan. Painoa ei siis ole pakko kertoa, jos haluaa vaakataukoa pitää! :D
Ok=)
 
Pullunkainen
Huoh. Taas oli paino noussut yli 78, vaikka ei yhtään retkahdusta ole ollutkaan :( Turhaan siis ilakoisin mun kilon viikkopudotusta, kun heti tulee kaikki takaisin. Kai tässä on vaan totuttava siihen, että laihtuu max kilon kuukausivauhtia. Katotaan, jos olis rantakunnossa sit kesällä 2011 :D
 

Yhteistyössä