Läskin Sulattajat, vko 2

Kaikille avoin laihdutusketju! Tervetuloa mukaan!



Pallosorsa, 168cm. Lähtöpaino: 82,5kg... NYT 83,1kg... +600g

unelmoiden, 162cm. Lähtöpaino: 59,0kg.... NYT 58,4kg .... -600g

iso-tyttö, 168cm. Lähtöpaino: 66-67kg

pienemmaksi, 160cm. Lähtöpaino: 75kg

Pullukka, 166cm. Lähtöpaino: 77kg.

Rosalia, 168cm. Lähtöpaino: 64,8kg...NYT 62,9kg...-1,9kg

Sheik, 165cm. Lähtöpaino: 69,3kg...NYT 68,4kg..-0,9kg

Pajukko, 162cm. Lähtöpaino: 75kg...... NYT 75,0 kg......-0,0 kg

MyDream_, 171cm. Lähtöpaino: 58kg.

maariaV, 165cm. Lähtöpaino: 63kg...... NYT 62,3 kg......-0,7 kg

LisaMarie, 162cm. Lähtöpaino: 78kg.

Criminal Mind, 172cm. Lähtöpaino: 109,9kg.

chef, 163,5cm. Lähtöpaino: 72,2kg...NYT 71,1kg....-1,1kg

mamilu, 177cm. Lähtöpaino: 77kg.

Vippis, 167cm. Lähtöpaino: 76kg..... NYT 76,8 kg .... no comments

Lucy, 166cm. Lähtöpaino: 74,4kg.

MaMa, 164cm. Lähtöpaino: 100,1kg.

Wanha auto, 164cm. Lähtöpaino: 72,4kg.

Hirmulisko, 162cm. Lähtöpaino: 107,7kg.

MammaMiia, 164cm. Lähtöpaino: 75kg.

Beck, 160cm. Lähtöpaino: 74kg.

Minskii, 159cm. Lähtöpaino: 75,5kg.... NYT 74,7kg... -800g

puller0, 168cm. Lähtöpaino: 92,3kg


Uudet lisätty tähän listaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Tässä uusi lista :)

Huomenna sitten ilmoittelemaan painoja, päivittelen illalla!

Mites te haluaisitte, että mitä tossa näkyisi? Tuo lähtöpaino kokoajan ja sitten kyseisen viikon pudotus ja nykyinen paino vai miten?

Itsellä eka viikko meni päin persettä ja taitaa tulla vaan lähtöpainoon lisäystä :D Se tosin oli odotettavissa, kun tuli tuossa torstaista asti juotua/syötyä... Onneksi käytän alkoholia 2-3 kertaa vuodessa vain, koskapa tuo nostaa mulla painoa heti +2kg, kiva!

Tarkoitus on nyt jatkaa vähän karppi-ruokavaliolla. Aluksi ajattelin ekat pari viikkoa hiilarit n.30g per päivä ja siitä sitten pikkuhiljaa lisätä. Liikuntaa pyrin harrastaan vähintään tunnin per päivä. Yritän sitten korvata vähemmän kiireisinä päivinä ne kiireisämmät päivät :)
 
Hirmulisko
Eikös se riitä jos on lähtöpaino kokoajan näkyvissä ja sit se uusi painoa. Tarviiko olla tiputettua tai lisättyä määrää, ei minusta. Jokainen meistä sen verta osaa laskea :D

Itsellä kevyempi ruokavalio sillee kevyseti karpaten ja kuntosalilla käyn n 3-4 kertaa viikossa 1-2h kerralla kulutuksen pitää olla ainakin tuollainen 400kcal/kuntosalikerta. Toistaiseki on toteutunut.
 
"Pullukka"
Mulle on ihan sama mitä listassa näkyy, kaikki käy :)

Täälläkin menny eka viikko ihan penkin alle. Torstaista asti sairaana ja sitten syöty ja juotu, eikä yhtään liikuntaa. Tänään vielä huono olo, mutta huomenna taas takaisin ruotuun.

Toivotaan kaikille paljon miinusta!
 
Mä osallistun kans! Lähtöpaino on 75.5kg, tän aamuisen perusteella.
Lähtöpaino ja sitten nykyinen näkyviin mun mielestä! Tsemppii kaikille! :flower:

MUOKS* Tuolleen miten chef laittoi. Mun pituus on 159cm :)
 
Viimeksi muokattu:
Mä tykkäsin siitä tyylistä, mikä entisessä ketjussa oli, eli näin:

Chef....163cm....LP 85kg....NYT 75,1kg...-900g

Ideana se, että näkyi lähtöpaino, nykyinen paino ja viimeisen viikon tulos.

Mulla on viikko mennyt ihan kivasti. Paino junnasi 4 päivää lähes samana, kunnes se humpsahti alas kaikkien niiden paikoillaanjunnaamispäivienkin osalta :) Mutta kattellaan mitä vaaka aamulla antaa tulokseksi :)
 
  • Tykkää
Reactions: vippis ja Minskii
Chef....163cm....LP 72,2kg....NYT 71,1kg....-1,1kg

Tuossa ensimmäisen viikon tulos. Ihan kiva lukema ja jos paino putoaa jatkossakin reippaanlaisesti, niin mä taidan saavuttaa normaalipainon (jota odotan kuin kuuta nousevaa) jo tämän vuoden puolella :)

Tulossa on tosin pikkujoulut, pieni irtiotto arjesta perheen kanssa, sekä joulu jolloin keskityn kyllä melko tehokkaasti syömiseen...mutta josko koittasin sitten kaikkina muina päivinä olla tiukalla linjalla jotta pysyn kuitenkin ruodussa. En tosin jaksa ottaa nyt mitään painetta siitä normaalipainoon pääsystä, sillä se on lopulta kuitenkin niin pienen matkan päässä, että jos en joulukuussa sitä saavuta, niin tammikuussa viimeistään.

Ja ennen sitä normaalipainoa odotan kovasti saavuttavani alle 70 kg painon. Ehkei se vielä seuraavassa punnituksessa ole, mutta sitäseuraavassa sitten aivan varmasti. Ja se tuntuu melko kivalle :)

Mähän jo kertaalleen pudotin painoa 86kg ---> 64 kg ja otin siitä matkanvarrellta kuvia. 66,7 kg (eli nipinnapin normaalipainoisena) mä näytän jo todella hyvältä, joten siksi siitä painosta niin haaveilen. Misään nimessä en silloinkaan ole vielä hoikka tai tyytyväinen, mutta kyllä se vaan NIIN eri asia on, kuin katsoa kuvaa jossa painan yli 80 kg, tai edes 69,3 kg...ero siihenkin on huomattava.

Ihanaa ajatella, että vuodenvaihteessa mä näytän siltä, miltä siinä 66,7 kg kuvassa näytän :D
 
Viimeksi muokattu:
"Rosalia"
Rosalia...168cm...LP 64,8 kg...NYT 62,9kg...-1,9kg


Kivasti tippui paino ensimmäisellä viikolla, vaikka tuossa on aikas paljon kyllä sitä toissa viikonlopun kakkuturvotusta... Tästä se vaikein osuus sitten alkaakin!!

Chefille onnittelut mainiosta tuloksesta!
 
Sheik..165cm...LP 69,3kg..NYT 68,4kg..-0,9kg

Huh helpotusta, tuntui painonputoaminen olevan todella todella tiukassa, mutta tippuihan se onneksi sitten noinkin paljon. Perjantaina kävin Raxissa ja söin ähkyyn :mad:, eikä ole vatsa siitä oikeen kunnolla vieläkään toipunut, ihan tuntee miten mahaa turvottaa ja on kummallinen olo. Kolmena päivänä olen käynyt kävelylenkillä 30-55min, se siis positiivisena muutoksena aijempaan laihdutusurakkaani. Nyt on vaan sitten penikkatauti tai ainakin etusääret kipeenä. Tänään pitelen lepopäivän (jos maltan :D) ja huomenna jälleen lenkille. Ruokavalio kasvisvoittoista, paljon proteiinia, hyviä rasvoja, kuidut vaan jää vähän liian vähälle kun en syö leipää.

Onnittelut kaikille pudonneista kiloista ja grammoista!!! Plussatuloksen tehneille tsemiä, peli ei ole menetetty, lenkkarit vaan esiin naftaliinista ja positiivisella asenteella eteenpäin :)
 
maariaV
maariaV.....165 cm......LP 63,0 kg...... NYT 62,3 kg......-0,7 kg


Sellaiset lukemat täällä tänä aamuna. Viime viikon aika paino käväisi yhtenä aamuna jo 61,9 kg, mutta kipusi sitten takaisin yli 62. Mutta tyytyväinen silti olen ja nopeammin paino pudonnut mitä olin ajatellut. Olisihan se tietysti hienoa jos jo ennen joulua olisi tavoite 59,0 kg saavutettu, mutta saapa nähdä.

Onnea kaikille ja tsemppiä!
 
Pajukko...162 cm......LP 75,0 kg...... NYT 75,0 kg......-0,0 kg

Sama lukema kuin viime viikolla ja viimeiset neljä viikkoa, jotka olen laihduttanut. Aivan uskomatonta. Laskeskelin, että 1500 kcal ruokamäärällä ja päivittäisillä lenkeillä laihtuisin kilon viikossa, mutta höpöhöp. Samassa ollaan ja mittanauhakin samaa näyttää. Ei kiva.
 
Pajukko...162 cm......LP 75,0 kg...... NYT 75,0 kg......-0,0 kg

Sama lukema kuin viime viikolla ja viimeiset neljä viikkoa, jotka olen laihduttanut. Aivan uskomatonta. Laskeskelin, että 1500 kcal ruokamäärällä ja päivittäisillä lenkeillä laihtuisin kilon viikossa, mutta höpöhöp. Samassa ollaan ja mittanauhakin samaa näyttää. Ei kiva.
Mulla on suunnilleen samat lähtömitat, enkä mäkään kyllä saisi kiloa pois viikossa 1500 kalorilla ja lenkeillä...ellen sitten lenkkeilisi päivittäin kuin hullu :)

Mutta kyllä mä näkisin, että JOTAIN pitäisi tapahtua, jos syöt 1500 kaloria päivässä ja lenkkeilet päivittäin. Ja siis varsinkin silloin, kun olet jo neljä viikkoa noudattanut samaa. Joten ymmärrän, ettei todellakaan kiva :hug:
 
Mulla on suunnilleen samat lähtömitat, enkä mäkään kyllä saisi kiloa pois viikossa 1500 kalorilla ja lenkeillä...ellen sitten lenkkeilisi päivittäin kuin hullu :)

Mutta kyllä mä näkisin, että JOTAIN pitäisi tapahtua, jos syöt 1500 kaloria päivässä ja lenkkeilet päivittäin. Ja siis varsinkin silloin, kun olet jo neljä viikkoa noudattanut samaa. Joten ymmärrän, ettei todellakaan kiva :hug:
Viime vuonna lahdutin 14 kg ja siihen meni aikaa 8 kk. Oikesti olin usein todella nälkäinen, kun liikuin paljon ja lenkkien jälkeen ei uskaltanut syödä. Silti laihtuminen oli todella hidasta. Tuon jälkeen paino nousikin sitten puolessa vuodessa 7 kg eli johtopäätös on todellakin se, että peruskulutukseni on todella pieni ja sen takia lihon helposti ja laihtuminen hankalaa.
 
Mäki haluan mukaan :D Jos tästä sais vähän innostusta tähän jäähyllä olevaan painonpudotusprojektiin. Lähtöpaino on tältä aamulta 92,3kg ja pituutta löytyy 168cm. Eli ylimäärästä löytyy ja paljon! Ja siitä halutaan eroon!
 
hirmulisko
Täällä on ilmeiseti laskutaidotonta porukkaa jos pudotuskin pitää näkyä,mut ihan niin kuin haluatte. Saatte tehdä, mä irtisanoudun tästä ketjusta ku tää on ihan samanlainen kuin muisakin, vain mustien mielipiteitä kuunnellaan. Kiva kiitti hei
 
Täällä on ilmeiseti laskutaidotonta porukkaa jos pudotuskin pitää näkyä,mut ihan niin kuin haluatte. Saatte tehdä, mä irtisanoudun tästä ketjusta ku tää on ihan samanlainen kuin muisakin, vain mustien mielipiteitä kuunnellaan. Kiva kiitti hei
:O :LOL:

Mä olen lähes sanaton. Mutta onneksi en ihan kuitenkaan :D

Jos tehdään tuon sun esittämäsi toiveen mukaan, niin muutamien viikkojen kuluttua lukemat taulussa näyttää tältä.

Chef...163cm....LP 72,2kg....NYT 67,4 kg.

Voitko sä (kun sulla kerran on meitä muita parempi matikkapää) ystävällisesti kertoa, että paljonko mä pudotin viime viikon aikana? Kun sä nimenomaan ilmoitit, että se on tuosta laskettavissa.

Huomaat kai nyt, ettei se ole laskettavissa, vaan laskettavissa on vain kokonaispudotus. Ellet sitten muista ulkoota paljonko kenenkin paino oli viime viikolla. Ja jos sinä nyt sitten olet niin mahtava muistisi osalta että sen muistat, niin voitko edes yrittää ymmärtää meitä muita, jotka emme ole kanssasi yhtä korkealla tasolla. Pystytkö siihen?

Se kokonaispudotus on toki kiva tietää, mutta hyvin olennaista kyllä on sekin, että paljon on viimeisen viikon aikana pudonnut. Yleensä kun näissä ketjuissa on sitten jauhettu nimenomaan siitä viimeisen viikon pudotuksesta, jonka määrää (joko sitä miksi se on suuri, tai miksi se on pieni) on sitten koitettu yhdessä pohtia.

Toki kaikki voisivat sen omaan viestiinsä kirjata, mutta tuon etusivulla olevan listan idea on juurikin helpottaa sitä selaamista ja plaraamista.

Sä ehdotit sitä, että näkyy vain lähtö ja nykyinen. Pullukalle oli ihan sama. Pallosorsa ja Minskii ehdoitti samaa kuin minä, joten tässä kohtaa äänet ovat 1-1-3.

Ei tässä ole kyse mistään nikin väristä (Pallosorsakin rekkaantui vasta pari päivää sitten) vaan siitä, että jos on 1 vastaan 3, niin ne 3 voittaa. Eikö se kuitenkin ole ihan reilu peli niin?

Ja jos nyt vielä pilkkua lähdetään viilaamaan, niin etusivuahan ei olla vielä päivitetty...joten mitään lopullista päätöstä ei olla tehty. Mä laitoin (ja muutkin ovat niin tehneet) kaikki tiedot joita MAHDOLLISESTI etusivulle laitetaan. Ja aika näyttää sitten, että laitetaanko vaiko ei.

Koen kuitenkin, että perusteet sille, että laitetaan ovat melko hyvät.
 
hirmulisko
:O :LOL:

Mä olen lähes sanaton. Mutta onneksi en ihan kuitenkaan :D

Jos tehdään tuon sun esittämäsi toiveen mukaan, niin muutamien viikkojen kuluttua lukemat taulussa näyttää tältä.

Chef...163cm....LP 72,2kg....NYT 67,4 kg.

Voitko sä (kun sulla kerran on meitä muita parempi matikkapää) ystävällisesti kertoa, että paljonko mä pudotin viime viikon aikana? Kun sä nimenomaan ilmoitit, että se on tuosta laskettavissa.

Huomaat kai nyt, ettei se ole laskettavissa, vaan laskettavissa on vain kokonaispudotus. Ellet sitten muista ulkoota paljonko kenenkin paino oli viime viikolla. Ja jos sinä nyt sitten olet niin mahtava muistisi osalta että sen muistat, niin voitko edes yrittää ymmärtää meitä muita, jotka emme ole kanssasi yhtä korkealla tasolla. Pystytkö siihen?

Se kokonaispudotus on toki kiva tietää, mutta hyvin olennaista kyllä on sekin, että paljon on viimeisen viikon aikana pudonnut. Yleensä kun näissä ketjuissa on sitten jauhettu nimenomaan siitä viimeisen viikon pudotuksesta, jonka määrää (joko sitä miksi se on suuri, tai miksi se on pieni) on sitten koitettu yhdessä pohtia.

Toki kaikki voisivat sen omaan viestiinsä kirjata, mutta tuon etusivulla olevan listan idea on juurikin helpottaa sitä selaamista ja plaraamista.

Sä ehdotit sitä, että näkyy vain lähtö ja nykyinen. Pullukalle oli ihan sama. Pallosorsa ja Minskii ehdoitti samaa kuin minä, joten tässä kohtaa äänet ovat 1-1-3.

Ei tässä ole kyse mistään nikin väristä (Pallosorsakin rekkaantui vasta pari päivää sitten) vaan siitä, että jos on 1 vastaan 3, niin ne 3 voittaa. Eikö se kuitenkin ole ihan reilu peli niin?

Ja jos nyt vielä pilkkua lähdetään viilaamaan, niin etusivuahan ei olla vielä päivitetty...joten mitään lopullista päätöstä ei olla tehty. Mä laitoin (ja muutkin ovat niin tehneet) kaikki tiedot joita MAHDOLLISESTI etusivulle laitetaan. Ja aika näyttää sitten, että laitetaanko vaiko ei.

Koen kuitenkin, että perusteet sille, että laitetaan ovat melko hyvät.
Mitä merkitystä on sillä viikkopudotuksella? En voi ymmärtää. Eikö ole pääasia,että se putoaa jos niin haluaa.
Mutta,ihan sama, jatkakaa rauhassa. Mä en tällaiseen puolueelliseen ryhmään lähde tämän enenpää. Luulin,et olis tällainen voinut olla ilman erottelua,mut ei niin ei.
Onhan noita muitakin ryhmiä :D
 
Mitä merkitystä on sillä viikkopudotuksella? En voi ymmärtää. Eikö ole pääasia,että se putoaa jos niin haluaa.
Mutta,ihan sama, jatkakaa rauhassa. Mä en tällaiseen puolueelliseen ryhmään lähde tämän enenpää. Luulin,et olis tällainen voinut olla ilman erottelua,mut ei niin ei.
Onhan noita muitakin ryhmiä :D
Toki pääasia on se, että putoaa. Mutta kyllä sillä viikkopudotuksella on ainakin mulle merkitystä. Jos se ei sua kiinnosta, niin mikset voi ymmärtää sitä, että jollekulle muulle sillä on merkitystä.

En ymmärrä nyt lainkaan sitä, että minkä ihmeen takia nostat NÄIN suuren haloon vain siksi, että listalle on toivottu yhtä lukua lisää. Koitan laittaa itseni sun saappaisiisi, enkä mä kyllä kokisi mitään tarvetta tästä ketjusta poistua, jos sitä viikkopudotusta ei kirjata ylös. Joten en tosiaan käsitä, että miksi otat tämän näin vakavasti.

Ja kuten jo kerroin, 3 ihmistä "äänesti sen puolesta että listaan tulee myös se viikkopudotus. Ja sinä yksinäsi olit sitä mieltä, ettei sitä tarvita. Miltä kantilta katsottuna meidän tulisi nyt sitten valita se sinun tapasi, kun kaikki muut jotka ovat kantansa ilmoittaneet, ovat olleet kanssasi eri mieltä tai ilmoittanut, ettei asialla ole väliä. Ehkä nyt on ihan hyvä aika oppia, ettei elämässä aina kaikki mene kuten sinä haluat.
 
Ja tuosta pystyy tosiaan laskemaan sen viikopudotuksenkin tai -nousum jos haluaa sen tietää. Heti sen jälkeen kun on kaksi merkintää laitettu.
Voitko kertoa tyhmälle, että miten?

Tässä kun ei nyt haeta mitään keskimääräistä viikkopudotusta jonka voisi laskea jakamalla yhteispudotuksen menneillä viikkomäärillä, vaan tarkkaa lukua menneeltä viikolta.

Mä olen aina kuvitellut olevani matikassa hyvä, mutta nyt pitää myöntää, että multa loppuu tämän laskutoimituksen suhteen rahkeet kesken.
 
hirmulisko
Toki pääasia on se, että putoaa. Mutta kyllä sillä viikkopudotuksella on ainakin mulle merkitystä. Jos se ei sua kiinnosta, niin mikset voi ymmärtää sitä, että jollekulle muulle sillä on merkitystä.

En ymmärrä nyt lainkaan sitä, että minkä ihmeen takia nostat NÄIN suuren haloon vain siksi, että listalle on toivottu yhtä lukua lisää. Koitan laittaa itseni sun saappaisiisi, enkä mä kyllä kokisi mitään tarvetta tästä ketjusta poistua, jos sitä viikkopudotusta ei kirjata ylös. Joten en tosiaan käsitä, että miksi otat tämän näin vakavasti.

Ja kuten jo kerroin, 3 ihmistä "äänesti sen puolesta että listaan tulee myös se viikkopudotus. Ja sinä yksinäsi olit sitä mieltä, ettei sitä tarvita. Miltä kantilta katsottuna meidän tulisi nyt sitten valita se sinun tapasi, kun kaikki muut jotka ovat kantansa ilmoittaneet, ovat olleet kanssasi eri mieltä tai ilmoittanut, ettei asialla ole väliä. Ehkä nyt on ihan hyvä aika oppia, ettei elämässä aina kaikki mene kuten sinä haluat.
Ja sun oppia laksemaan, tehtävä ei todellakaan ole monimutkainen :D Eikö laihduttaessa kannattaisi myös käyttää päätään, sekin vie nääs kaloreita. Pitääkö kaikki olla kun tarjottimella edessäsi, eikö voi tosiaan mitään tehdä itse.
 
hirmulisko
Voitko kertoa tyhmälle, että miten?

Tässä kun ei nyt haeta mitään keskimääräistä viikkopudotusta jonka voisi laskea jakamalla yhteispudotuksen menneillä viikkomäärillä, vaan tarkkaa lukua menneeltä viikolta.

Mä olen aina kuvitellut olevani matikassa hyvä, mutta nyt pitää myöntää, että multa loppuu tämän laskutoimituksen suhteen rahkeet kesken.

No mietippä hetken jos olet kerta hyvä matikassa :D Jos kerta viikoittain ilmoitat uuden painosti niin mitenhäns iitä saadaan viikkopudotus tai .nousu?
 
No mietippä hetken jos olet kerta hyvä matikassa :D Jos kerta viikoittain ilmoitat uuden painosti niin mitenhäns iitä saadaan viikkopudotus tai .nousu?
Ei mitenkään, koska en siinä uudessa ketjussa enää kerrota paljonko paino on viime viikolla ollut. Ja se tieto on melko oleellinen, jos halutaan tietää paljonko on pudotusta viime viikosta.

Kunhan ap pyyhältää paikalle, hän korjaa listaan uudet tiedot. Koska kyseessä on nyt vasta 1. viikon tulokset, on listalta sen jälkeen helppo laskea kunkin henkilön viikkopudotus. Mutta ensi viikolla se ei enää onnistu, koska tuolloin takana on kahden viikon pudotukset, eikä siitä selviä paljonko paino oli viimepunnituksessa.

Mutta jos sulla on jokin toinen tapa, jolla sen viikkopudotuksen saa selville, niin kerro ihmeessä se mulle.

Vai eikö sulla ole?
 

Yhteistyössä