Läskin sulattajat! Tsemppiviikko nro 21

AnniHelena71..............162 cm...LP 76 kg.........NYT 73,5 kg... -2,5 kg

Elopompelo..................165 cm..... LP 96,0 kg...NYT 88,8 kg... +/-0 g

Endless Sacrifice...........158 cm...LP 71,6 kg.....NYT 72,4 kg.... +2 kg

Huvitutti......................170 cm...LP 70,0 kg...UUSI

Häjy Emäntä................175 cm...LP 77,4 kg...NYT 65,0 kg... -100 g

IhanaValo.....................168 cm... LP 73,5 kg... NYT 73,4 kg...- 600 g

just just........................159 cm..LP 74 kg...... NYT 75 kg... +1 kg

Lilii lisänimetön............171 cm...LP 67,0 kg...NYT 63,2 kg... +/- 0 g

Mahakas......................152 cm...LP 56,1 kg... NYT 55,6 kg...+300 g

Manta76......................180 cm...LP 103,3 kg...NYT 95,5 kg... +400 g

Meritähti......................173 cm...LP 79,3...NYT 80,3 kg... -900 g

Nanna06......................164 cm...LP 58 kg...............................UUSI

Pienenhetken..............162 cm....kiinteyttämässä...mukana

Piipi Pöppiäinen.........................-20-30kg ...NYT -9,8 kg... +200 g

Pikkasen Pyöree..........157 cm... LP 62,0 NYT -8,5 kg = 53 kg.... -500 g

PipariSuu.....................173 cm...........................................UUSI

pojat03ja08.................175cm....LP 87 kg... NYT 85,1 kg.... -400 g

Räpätäti.......................168 cm...LP 69,7 kg ..NYT 69,0 kg.... +200 g

Saaru...........................160 cm....LP 79,0 kg...NYT 65,4 kg... -600 g

Samperi.......................170 cm.....LP 72,0 kg...NYT 74 kg... -1 kg

Scarlett O Harava ........168 cm...LP 100 kg... NYT 98 kg... +/-0 g

sef................................163 cm...LP 85 kg......NYT 85 kg... +/-0 g

Stiina...........................170 cm....LP 95,4 kg...NYT 84,5 kg... -1,5 kg

Terapian tarpeessa............................alk. 1.10....NYT -5,0 kg... -200 g

Tunnelma Tuuli............168 cm....LP 87,2 kg...NYT 80,7 kg... -600 g

Turkilmas.....................175 cm....LP 106,9 kg...NYT 103,4 kg ... MUKANA

vaimo-82.......................................................................................UUSI

Viivi-85.........................165 cm.....LP 76,6 kg...NYT 68,4 kg... +/- 0 g

Åboriginal.....................168 cm...LP 74 kg.....NYT 71,1 kg..... -2 kg

Huomenta hei!
Täällä rutistellaa! Toivottavasti tämä viikko ois helpompi kuin edellinen. Ihan kauhiaa sitkumista. Onneksi tuosta juoksemisesta oon nyt innostunu et kuiten tehoja lisää liikunnassa.
Mulla paino nyt 65,4kg ja pudotusta sain kuitennin sen -600g

Nyt tsempiviikko ja laitetaan tähänkin pinoo vilinää!! Ettei ihan nuupaha koko touhu. Kaikki vaa kertomaan päivän/viikon syömisiä ja liikuntoja. Potkitaan ny toisiamme :D Miettikää nyt jo vko 21 menossa. AIka menee tosi nopsaa ja kilot karisee!

Ei hittolainen, pitikin tulla kurkkaamaan tänne :D
Just ajattelin jos ei jaksa tänään lenkille.. samperi sentään.. pitääks mun nyt lähtee ( kiinteytystä tähän kroppaan tarvis.. ja nyt 1½ olen lisännyt liikuntaa, ja syömisiä kattonut alkuvuodesta asti ) :whistle:

Huomenta täältäkin. Hurjasti lähti ekalla viikolla, nyt vaaka näyttää 73,5 kg eli -2,5kg - nesteet lähti ainakin liikkeelle. No kyllä se vielä tasottuu ja varmaan jumittuukin jossain vaiheessa, mutta jatketaan nyt näin. Muuta en ole tehnyt kuin koiralenkkejä, kaverin kanssa aion salille jahka hän kotiutuu matkaltaan.

:) :)

Mä olen nyt kyllä jäänyt tähän 63 kiloon. Pitääköhän tulkita että se olisi mun oma painoni :snotty: Ei mun nyt varsinaisesti enää tarvitsisi kiloja tiputtaa (vaikka 62 olikin tavoite, p*rhana!) mutta liikuntaa tää keho kyllä kaipaa...

Roikun vielä pari vko mukana, jos se vika kilokin lähtisi.

:wave: pudotusta hurjat -100g eli paino tasan 65,0kg :D . Mutta hyvä näin, että alkaa pysymään näissä lukemissa. Pieni haave kutenkin olisi päästä tuohon 64kg ja sitten vain opetella elämään niin, että siinä pysyttäisiin. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille.

Aamun punnitus +200g, eli 69,0kg. Hö. Tosin tässä on tullut maidon määrän suuria vaihteluita (imetän vielä ) joten pistän tuon sen piikkiin, eli oliskohan ihan + - nolla.

Liikkuminen vähän huonossa jamassa, tänään pitää ottaa vahinko takasin ja pyyhkiä lenkille koiran kanssa ihan hikeen asti! Odottelen myös että pääsisin lopettamaan imetyksen kokonaan ja laihduttamaan sit vähän täysipainosemmin. Saas nähdä..

Kooste 12.1-18.1:

Ruokailut -865 Kcal

Liikuntaa ajalla 12.1-18.1 (6liikuntapäivää,1 väliä) :

Kävelylenkit 2h 39min / 767Kcal/ 12,4 km
Kuntopyörä 3 x 35 min/ 30,5 km / 1019 Kcal
Jumpat 2x 36min

Yhteensä liikuntaa 5h

Yhteensä vajetta siis -2820 Kcal, mikä vastaa n.400gr pudotusta ja paino putosi -200gr, joten jossain heitti hieman laskut, mutta aika vähän kuitenkin.

Pudotusta yhteensä nyt -5kg.

Viimeviikolla siis jätin leivät pois ruokavaliosta (paitsi uusi löytämäni karppileipäohje,soveltaen omanlaiseksi) ja hiilarit väheni aika reilusti. Tosin alimmillaan olivat 80 gr,mutta huima pudotus aiempaan.

Ruokavalioon vielä lisäsin auringonkukansiemenet,hasselpähkinät,mantelit,ruisleseet, ainakin nuo.

Tällä viikolla pyritään sitten vieläkin enemmän vähentämään hiilareita,mutta ei niin mahdottoman alhaalle.

Liikunta monipuolistui otettuani taas jumpat mukaan ja vähentäen kävelyä ja lisäämällä kuntopyöräilyä.

Tavoitteena tällä viikolla saada pudotusta vähintään -600gr

sipsi
Moikka! Minut saa poistaa listalta! Olen lisännyt töitä ja palstailu on kokonaan jäänyt. Painonhallintaprojekti on pysyvä, mutta en enää käy lueskelemassa, niin en roiku listallakaan turhaan. Tsemppiä kaikille! Olkaa sinnikkäitä :).

Tunnelma Tuuli ei kirj.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
74 kiloa näyttää puntari
Kovasti toivon, että pääsisi pian edes tuohon alkupainoon, eli 72 kiloon

No, hitaasti mutta varmasti-onneksi joulu on jo takana

Mutta tämä pitsanhimo :'( :p
Pitsanhimo lähtee pitsalla :D:D:D

Ja tiedän tunteen... Ei suklaa, ei karkit, ei mikään muu kuin pitsa. Oon tehnyt lämpimiä voileipiä ruisleivästä. Vähän korvaa.

Täällä lähtee normi tiistairalli pian käyntiin. Eskarin kautta kerhoo ja siksi aikaa lenkille ja kerhon kautta kotiin ja illaksi töihi. Taas askelia riittämiin. Harmi vain että nykyään ei lenkkikaveria ole, mut minähön luovuta, pakerran sitten yksin.

Mutta nyt puurolle ja liikkeille :wave:

*jaksaa jaksaa :D*

ei tästä tuu taas hevon veetäkään,ei oo tapahtunu mitään,ei siis lisää mutta ei oo lähtenykkään..ja mua harmittaa taas kaikki,pitäis löytää joku asu maistraattiinkin mutta ne mitä sovitin ni voi jeesus mikä läskipossu mä oon *masentaa*
nimimerkillä maailman rumin morsian

Täällä menee päin sanonko mitä :(

Molemmat muksut on kipeenä ja kouluhommia pitäis just sit nyt tehdä 2 vkon aikana yli 30 sivua... Yöunet jää johonkin 4-5 tuntiin per yö ja ulos en oo päässy kohta viikkoon!!!! Tuun mökkihöperöksi, en pääse liikkumaan ja valvominen, väsymys ja stressi saa aikaan mulla hirveen syömishimon :(

No eiköhän nuo tosta kohta parannu ja kouluhommatkin helpottaa ehkä jo parin viikon päästä :D

Mites muilla?

Turkilmas
Nyt on kuulkaa pakko tulla hehkuttamaan!! Ihanaa kun vihdoin alkaa jotain tapahtua!! Ensinnäkin tein jo oman aloituksen siitä miten sentit on hävinneet :D. Eli lantiolta 7,5 cm muistaakseni ja vyötäröltä 9 cm. Sen lisäksi minä, joka alunperin ehdotin maanantaita punnituspäiväksi, olen vaihtanut sen omine lupineni perjantaiksi. Punnitsen siis blogissani itseni joka perjantai.

Viime perjantaista paino on tippunut tasan kilon!!! Ja edellisellä viikolla paino tais tippua pari, kolmekin kiloa.

2,5 kg vielä ja sitten paukkuu satanen :D :D :D

Vielä Endless Sacrifice : Vähäinenkin liikunnan lisääminen on ihan takuulla parempi kuin ei liikuntaa yhtään =)

Heippa, meillä on sairastettu koko perhe kamalaa flunssaa tällä viikolla. Ei ole ollut ruokahaluja, enkä ole edes saanut syötyä pisteitä täyteen. Siitä johtuen paino on edelleen pudonnut aika reippaasti, tänä aamuna vaaka näytti 72,4 kg, -3,6 siis kahdessa viikossa. Liikkunut en ole vielä juuri mitään extraa kun tämä flunssa torpedoi yritykseni kuntosalille tällä viikolla.

Yhteistyössä