Läskiksi jälleen...

  • Viestiketjun aloittaja Haave
  • Ensimmäinen viesti
Haave
Voi elämän kevät! Tiistaina aloitin ja koko viikko intoa täynnä, vaan niin kaatui laihduttaminen tällä viikolla taas eilen noihin kaksiin ylppärijuhliin. Toisissa juhlissa oli syömiset oikein viimeisen päälle salaateista laatikoihin jne. asti ja siihen vielä leivonnaiset päälle. Oh hoijjaa! No mitäpä sitä enempää selittelemään, pieleen meni. No anyway, posti toi perjantaina mulle ton painonvartijoiden cd-rompun, aloitampa sillä sitten huomenna yrityksen uudestaan. Jospa niitten ohjeilla sais läskiä vähemmäksi. toivottavasti muilla on mennyt paremmin kuin minulla =) !
 
Tintti1010
Minäpä hyppään huomenna siun kelkkaan mukaan ja alan karistaa LOPULLISESTI näitä iänikuisia läskejäni!!!! Nyt saa riittää!!! Aina miekii oon alottanut ja sitten se on johonkin kaatunut, vaan nytpä näytän itelleni että pystyn siihen!!! :)
Tsemppiä sinulle ja muille laihuttajille!
 
Haave:älä moisesta lannistu,sillä kyllä niitä retkahduksia sattuu vielä monia,usko minua ;) !
ja minä olen muuten pitänyt kerran viikossa pisteettömän päivän,jolloin herkuttelen´,joten sinäkin voit päättää,että tuo "retkahduspäivä" oli sinun pisteetön päiväsi!
mullakin on muuten tuo points cd-romppu ja se on kyllä kätevä!
Kovasti toivon teitä kaikkia mukaan myös tuohon kilopinoon,jos vaan innostusta riittää. =)
 
Tintti1010
ainiin...miulla ei oo muuten painonvartijoiden romppua :ashamed: ;) ...mutta saanko silti lähtä porukkaan mukaan!!! Voidaan sitten kun ollaan päästy tavoitteisiimme niin lesoilla ;) täällä palstalla kuinka paljon meiltä on yhteensä lähtenyt läskiä!!! :D (ainakin minun osuus on siinä summassa iso!!! ;) ;) )
 

Yhteistyössä