Läppäri/sim-kortin paikka

Tietokoneongelmia siis. :D Vaarilaan toi pukki lahjaksi kannettavan tietokoneen, ja siihen nettiliittymän, mutta nyt ihmetellään että mihin se kortti pitäisi lykätä. :D Tähän koneeseen pitäisi siis käsittääkseni saada jotenkin se suoraan, en vaan tiedä miten. :p Eipä oo kyllä mun ongelmani, mutta jos nyt koittais vanhuksia auttaa. :xmas: Kone on joku Fujitsu.

T.
Ainakin vielä hetki sitten vain ja ainoastaan soneran kytkykoneissa oli tuo sisäänrakennettu mokkula eli sim-kortti tulee koneeseen akun alle, ainakin mun koneessa, jos hommat ei oo muuttunut ja heillä ei ole soneran kytkykonetta niin nettitikkua ostamaan ja sim-kortti sinne sisään ja tikku koneeseen.

Toivottavasti vähän jeesas.

Ainakin vielä hetki sitten vain ja ainoastaan soneran kytkykoneissa oli tuo sisäänrakennettu mokkula eli sim-kortti tulee koneeseen akun alle, ainakin mun koneessa, jos hommat ei oo muuttunut ja heillä ei ole soneran kytkykonetta niin nettitikkua ostamaan ja sim-kortti sinne sisään ja tikku koneeseen.

Toivottavasti vähän jeesas.
Se on kyllä joku kytkykone, mutta en tiiä minkä firman... mä käsitin että ei kuitenkaan Soneran.. :confused: Mulla on kyllä nettitikku, voihan sitä koittaa sillä, mutta mä käsitin että se kuitenkin olis niin, että siinä koneessa on sisäänrakennettu se mokkula. Jos ei oo niin se on kyllä huutava vääryys, että vanhalle tyhmälle ihmiselle kaupataan tollanen kone eikä kerrota että siihen nettitikkukin tarvitaan. :kieh:

"tööt"
Tietokoneongelmia siis. :D Vaarilaan toi pukki lahjaksi kannettavan tietokoneen, ja siihen nettiliittymän, mutta nyt ihmetellään että mihin se kortti pitäisi lykätä. :D Tähän koneeseen pitäisi siis käsittääkseni saada jotenkin se suoraan, en vaan tiedä miten. :p Eipä oo kyllä mun ongelmani, mutta jos nyt koittais vanhuksia auttaa. :xmas: Kone on joku Fujitsu.
Jatkoa ajatellen: 'Joku Fujitsu' ei ole oikea vastaus koneen merkkiä ja mallia kysyttäessä. Se malli löytyy joko läppärin pohjassa sijaitsevasta tarrasta tai käyttöohjeesta. Saman valmistajan eri malleissa kun tuppaa olemaan erilaiset palikat, usein eri paikoissakin.

[QUOTE="tööt";22742082]Jatkoa ajatellen: 'Joku Fujitsu' ei ole oikea vastaus koneen merkkiä ja mallia kysyttäessä. Se malli löytyy joko läppärin pohjassa sijaitsevasta tarrasta tai käyttöohjeesta. Saman valmistajan eri malleissa kun tuppaa olemaan erilaiset palikat, usein eri paikoissakin.[/QUOTE]

No kukaanhan ei oikeastaan kysynyt multa koneen mallia tai merkkiä. :xmas: Mä vaan ilmoitin valmistajan, ja Iiris tuolla sanoikin, että Fujitsuissa se on akun alapuolella. Mutta jos joku mallia ja merkkiä kysyy, niin voin varmasti vastata haluamallasi tavalla. :D

Yhteistyössä