Läppäreistä kokemuksia

  • Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti
minä
no tää on acer extensa kesällä ostettu 570? makso.tykkään näppäimistöstä,ja kiva kun kulkee paikasta toiseen.huono akku,ja hitaampi ku pöytäkone,mut menettelee
 
Mulla kans Fujitsu Siemens Amilo ... jotain. Edellinen maksoi (vastaava) jotain 700 euroo. Tän hintaa en tiedä kun vakuutus korvas tän mulle kun vanha meni rikki. Tää on siis ihan uus, ehkä kuukauden ollu käytössä. Tykkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Mulla on HP, ja eka kone mihin olen tyytyväinen, sitä ennen IBM sitä ennen Dell.
Kerroks vähän enemmän sun HPstä.

1000 on mulla aika ylärajana hinnalle, mut en haluis mitään potaskaa ostaa.
Se on mun työkone, sellainen isonäyttöinen. Maksoi reilu vuosi sitten 1400 e, osa hinnasta johtuu kyllä siitä leveästä näytöstä ja hyvästä akusta. Mallia en muista, voin katsoa sen huomenna Kyllä tämä Dellikin pelittää vielä, ostettu 2001, nyt on Linux ja käytän kotona surffailuun.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Mulla on HP, ja eka kone mihin olen tyytyväinen, sitä ennen IBM sitä ennen Dell.
Kerroks vähän enemmän sun HPstä.

1000 on mulla aika ylärajana hinnalle, mut en haluis mitään potaskaa ostaa.
Se on mun työkone, sellainen isonäyttöinen. Maksoi reilu vuosi sitten 1400 e, osa hinnasta johtuu kyllä siitä leveästä näytöstä ja hyvästä akusta. Mallia en muista, voin katsoa sen huomenna Kyllä tämä Dellikin pelittää vielä, ostettu 2001, nyt on Linux ja käytän kotona surffailuun.
Vippaa mua vaikka yvllä ku en tiä yhtään miten pääsen täällä käymään, jos viittit.
 
Oisko tää -04 Asus. Akku alkaa olla ihan loppu, muuten toimii tosi hyvin. Ostettiin tää muutama vuosi sitten Verkkokaupasta käytettynä, 750?. Uudet vastaavat maksoivat siihen aikaan 1200?. Mainittakoon vielä, että isäntä on kerran purkanut tämän täysin osiin ja kasannut uudelleen :)
 
Meiltä löytyy näppien alta Acer. Oli silloin ostohetkellä kaikkein halvin ja oikein hyvin on palvellut nyt varmaan jo neljä vuotta.
Kerran meni kaikki uusiksi, mutta se oli viruksen syy, ei mielestäni koneen.

Hinta oli silloin muistaakseni 699 tai 799 ?.
:)
 
mie
mulla ja poikaystävällä acer. kumpikaan ei oo toiminut ja poikaystävän kone tuli just kolmannen kerran huollosta ja se ostettiin syyskuussa. mun kone ollu huollossa 2 kertaa ja ostettu viime kesänä. olis noi viat voinu korjata ekallakin kerralla mut huolto lähetti mun koneen takas ja väitti ettei oo mitään vikaa. tokalla kerralla vasta saivat jotain tehtyä tälle.

en suosittele.
mun maksoi 800e ja poikaystävän kone maksoi 600e.
 
vieras
Meillä sonyn ja vaikka maksoi aikaste paljon -yli tonnin reilusti- niin on kyllä ollut hintansa arvoinen! Mitään häikkää ei ole ollut koskaan ja kaikin puolin ihan LOISTAVA! PItkään harkittiin tämän hankkimista, mutta hetkeäkään ei ole harmittanut.
 
mimm
Packard Bell....Tarkemmin en tiedä.On tällaisella isolla näytöllä.Vajaa pari vuotta sitten maksoin tonnin luokkaa.(oli joku tarjous).Ei valittamista paitsi akku on jo ihan paska.Syynä kaiten se että on aina johdon päässä
 
vieras
Mulla Acerin 7520G, näyttö siis 17". Maksoi viime syksynä 999, ja olen ollut ihan tyytyväinen. Akkukesto ei ole huippuluokkaa, kun isompi näyttö kuluttaa sitä kivasti, mutta tää onkin mulle pöytäkoneen korvaaja.

Töissä läppäreitä on ollut suunnilleen joka merkkiä ja joka lähtöön, ja aina välillä on osunut maanantaikappale.
Asiakaspalveluissa on kyllä eroja, mutta niistä osaan puhua vain yrityskäyttäjän näkökulmasta.
 
Turkilmas
Meidän uus läppäri on n. 5 tuntia vanha B) . Toshiba jotain ja maksoi 899 ?. Ihan hyvin tuntuu toimivan :D . Aiempi vehjes oli Fujitsu Siemens ja se ei ollut kovin hyvä.

Tästä ei varmaan kauheesti ollut hyötyä kun en ees noista numeroista ja muista mitään tiedä :xmas:
 

Yhteistyössä