Länsi-Helsinki tai lähiseudut

Heips!
Näinköhän löytyisi kavereita kahden lapsen (04 ja 06) 24v äidille? Vaikka leikkipuistoon kaveriksi hiekkalaatikon reunalle juoruilemaan ;) ja kauppakeskukseen shoppailuseuraksi :D
Itse olen Länsi-Hensingistä päin eikä tämän kokoonpanon kanssa mielellään stadiin tai pidemmälle tule lähdettyä, Vantaan puolelle enimmäkseen, siksi laitoin otsikoksi tuon, mutta toki saa muuallakin asua :D
Laita s-postia tulemaan =)
noko1982@hotmail.com

me asutaan leikkipuisto kaunokin lähellä. ollaan me joskus siellä piikapuistossa käyty mut siitä on jo aikaa.. mulla on molemmat lapset tyttöjä, vanhempi on 2v9kk ja nuorempi melkein 9kk. mites teillä?

Vanhempi on tyttö 2v8kk ja nuorempi poika 1,5kk :) Huvittaisiko teitä lähteä puistoon vaikka ensi viikolla? Minkälaiset päivärutiinit teillä normaalisti on? Me lähdetään yleensä ulos tossa 10 maissa, voitaisiin tulla vaikka sinne kaunokkiin vaihtelun vuoksi tjtn :)

ihanan pieni vauva teillä! joo nähään vaan! meillä on toi pienempi kipeenä mut kyl me varmasti alkuviikon jälkeen päästään jo ulos! me lähetään ulos yleensä kymmenen tai puol yhentoista aikaan.

Yhteistyössä