Lämmitettävä ripsentaivutin !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N-U-P-P-U
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

N-U-P-P-U

Aktiivinen jäsen
22.08.2004
2 861
0
36
Ostin tollasen kun kaupanhyllyltä bongasin :D . On muuten kätevä, kun voi ripsivärin lisäyksen jälkeen vielä taivutella ripsiä. Mulla suoristuu yleensä heti ripset, kun ripsarin laittaa. Mutta on mulla sen verran jäykät ripset, että kannattaa "pohjalle" taivuttaa tavallisella ja ripsarin jälkeen tuolla. Onko muut sortuneet tälläiseen turhuuteen :D ?

images

No en ole, mutta kuulostaa kyllä välttämättömältä :) Mistä kaupasta sellaisen löysit? Minä olen vasta uudelleen löytänyt taivuttimen sitten teinivuosien, enkä meinaa millään tohtia sitä käyttää, tuntuu että nyhdän sillä vähätkin ripset pois.

ja se on sellanen ripsiväriputkilon näkönen ja lapussa (keltanen pohja) lukee Naturel heated eyelash curler Lämmitettävä ripsentaivutin. Toimii ihan AAA patterilla. Löytyy siellä missä on esim. ne valolliset pinsetit ja tais olla tekoripsetkin. Ei ihan siinä missä normit taivuttimet vaan vähän sivummalla

Niin ja maxillakohan se oli, sellanen tavan taivuttajan mallinen lämmitettävä taivutin, mutta sitä tuskin kannattaa käyttää ripsarin laiton jälkeen... tuossa ihan luki, et voi käyttää :)

Alkuperäinen kirjoittaja aa:
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Alkuperäinen kirjoittaja aa:
Juu mulla on ollut tollanen monta vuotta, on kätevä!

Ja miks, et aiemmin kertonu :D

:D Se tuli joskus jonkun kylkiäislahjana, olin eka ihan :o kun en ollut aiemmin tollasta nähnyt.

Juu, en mäkään ollu kuullukkaa, sit kaveri kerto, et netistä voi tilata jonku lämmitettävän taivuttimen, kun valittelin ripsistä. Ja sit bongasin ihan kaupanhyllyltä, niin pakko oli ostaa :)

Mulla on ollut tuontapainen jo hyvan aikaa, 2002 Lontoosta ostettu. Se on ihan ripsivaripuikon nakoinen mutta niiden harjasten alta on kuuma. Katsy on ja toimii edelleen!

Yhteistyössä