V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;28695406:Ja lisäisin tähän, että vaikka ei olisi menkkoja, niin kai ihmiset silti tykkäävät välillä peseytyäkin? On ihan eri asia käydä kunnolla pesulla ja pestä tukkakin kuin suihkuttaa vähän suihkepullolla ja pyyhkiä kosteuspyyhkeillä.
Ap. puhui vedettömästä mökistä. Sen ymmärtää niin että vettä ei ole edes saunassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä;28695432:. jos tulee viel vaikka karhu vastaan.
Mä en tollaselle mökille lähtis muutenkaan mutta en varsinkaan menkkojen aikaan.
2-3 ekaa päivää vuotaa aika reippaasti, pahimmillaan extra-super-jumbo tampooni JA yöside riittää tunniksi. Pöntölle ku istuu ja vetääsee tampoonin pois niin verta valuu ku kusta konsanaan. Ja silloin todellakin haluan pestä p*llun joka kerta ku käyn vessas.
Ap. puhui vedettömästä mökistä. Sen ymmärtää niin että vettä ei ole edes saunassa.
Voi elämä! Joku Tohtori Tuhero?!Mulle lääkäri sanoi, ettei saa käyttää.
Joillain menkat on runsaat. Ei ole kiva olla eikä ainakaan olo ole hehkeä, jos tietää, että veri valuu noronaan alapäässä, eikä vettä lähimailla.
Määritelmä ei täyty, jos kerran paikalla on merivettä pesuun käytettäväksi.
Vedetön on kuivan maan mökki, jossa ei ole kaivoa. Enkä ymmärrä mitä virkaa semmoisella paikalla olisi. En lähtisi itsekään.
Mutta sähkötön mökki, jossa on kaivo (tai ranta ihan rannassa) on eri asia. Sen ei tarvitse olla ankea, työläs tai hygieniakatastrofi. Ihan toimivat ratkaisut löytyy sähköttömällekin möksälle.
Miten te, joilla on kierukka? Käytättekö tamponia? Mulle lääkäri sanoi, ettei saa käyttää, niinpä en sitten ole käyttänyt. Hormonikierukasta huolimatta mulla tulee menkat säännöllisesti joka kuukausi.
Jos esim on vuotoa niin vähän, että ei voi vaan käyttää tamponia. Jos vuotoa on vähän, niin se kuiva tamponi vain tuntuu erittäin ikävältä, jopa kipeältä. Joten sillon pitää käytää siteitä.