Lähtisitkö kahden viikon päästä Tallinnan risteilylle?

  • Viestiketjun aloittaja Laivalle?
  • Ensimmäinen viesti
Voi luoja. Et edelleenkään ymmärrä lukemaasi vaikka olen jo kahdesti kirjoittanut, että matkustaminen tällä hetkellä on rajoittunutta. Ei ole paljon vaihtoehtoja matkusteluun ja ajattelimme tuon risteilyn olevan nyt paras vaihtoehto. Ei tuolla risteilyllä ole pakko edes käydä maissa. Ratakiskosta vielä se, että mä puhuin yleisesti meidän reissuista kun kirjoitin erilaisista kulttuureista ja paikoista. Edelleenkään Tallinna ei ole meidän mielestä mitenkään mielenkiintoinen kohde ja jos laivalle olemme menneet niin kohteena on ollut Tukholma yhtä reissua lukuunottamatta kesällä 2014.


Nyt olisi sopivasti saanut yhdistettyä pienen lomamatkan ja juhlien juomat, mutta kuten jo aiemmin kirjoitin niin sitten ne tilataan Saksasta jos ei risteilylle lähdetä. Tosiaan kun laivasta ei tarvitse edes poistua ja juomat voi tilata autokannelle. Juomia tarvitaan nyt enemmän kun on tulossa juhlat loppukesästä. Ei me nyt mistään Lontoosta tms. ole mitään viinaa raahattu mukana. Siellä on ihan muut asiat tärkeämpiä kuin alkoholi.

Edelleen sä jatkat tuota sun lapsellista ja ylimielistä oletusten tekemistä, mutta siitähän sä oletkin tällä palstalla tunnettu.
Eli on vaan pakko päästä johonkin? Miksi? Eikö lomaa nyt poikkeusoloissa voi viettää Suomessa ja oikeasti tehdä sellaista, mitä ei ole kokenut. Ja miksi kysellä mielipiteitä, jos niitä ei halua kuulla?


 
Laivalle?
Eli on vaan pakko päästä johonkin? Miksi? Eikö lomaa nyt poikkeusoloissa voi viettää Suomessa ja oikeasti tehdä sellaista, mitä ei ole kokenut. Ja miksi kysellä mielipiteitä, jos niitä ei halua kuulla?
Jälleen kerran voi luoja. Samalla olisi hoidettu kaksi kärpästä yhdellä iskulla eli pieni lomareissu ja juomien hakeminen juhliin. Mä kysyin mielipidettä, että lähtisittekö reissuun. En kysynyt mielipidettä tai oletuksia musta tai mun miehestä.
 
Jälleen kerran voi luoja. Samalla olisi hoidettu kaksi kärpästä yhdellä iskulla eli pieni lomareissu ja juomien hakeminen juhliin. Mä kysyin mielipidettä, että lähtisittekö reissuun. En kysynyt mielipidettä tai oletuksia musta tai mun miehestä.
Kerron pyytämättä vielä yhden havainnon sinusta (ja miehestäsi). Se halvempien juomien hakeminen on todellisuudessa tärkeintä, muutenhan teille olisi toki muitakin vaihtoehtoja lomaan kuin Tukholman tai Tallinnan risteilyt. Ja alkoholia menee kesän mittaan "juhlissa" paljon, koska muuten hintaerolla Alkosta haettuihin ei olisi väliä.

Lapsen nimipäiviä juhlitaan....

 
Laivalle?
Kerron pyytämättä vielä yhden havainnon sinusta (ja miehestäsi). Se halvempien juomien hakeminen on todellisuudessa tärkeintä, muutenhan teille olisi toki muitakin vaihtoehtoja lomaan kuin Tukholman tai Tallinnan risteilyt. Ja alkoholia menee kesän mittaan "juhlissa" paljon, koska muuten hintaerolla Alkosta haettuihin ei olisi väliä.

Lapsen nimipäiviä juhlitaan....
Sulla on kyllä pahoja vaikeuksia luetun ymmärtämisessä. Toistan: samalla olisi yhdistetty pieni lomareissua ja juomien hakeminen juhliin. Juhlat on miehen lapsen valmistujaisjuhlat jotka jäi keväällä pitämättä. Alkoholia ei mene kesän mittaan missään "juhlissa" vaan ihan oikeisiin juhliin niitä juomia ollaan hankkimassa. Matka päätettiin perua joten juomat tilataan Saksasta.

Edelleenkään meille matkan tekemisessä ei ole alkoholi tärkeintä. Vai meinaatko sä luettua ymmärtämätön, että olemme esim. jostakin Lontoosta tai Barcelonasta rehanneet litratolkulla viinaa? Meillä on aina alaikäinen lapsi mukana joten ei ole kyse mistään ryyppyreissuista eikä kyllä muutenkaan kiinnosta sellaiset. En tajua mitä järkeä on lähteä matkalle ja olla joka päivä perskänneissä. Pahimmat eivät varmaan edes paljon muista noista reissuistaan. Hienoa käydä ulkomailla eikä sitten muista mitään siitä. Järjetöntä tuollainen.

Vai onko M1ehen omat reissut noita ryyppyreissuja ja olettaa muillakin olevan niin. On tainnut alkoholi pehmentää aivot kun ei ymmärrä mitä kirjoitetaan selvällä suomen kielellä.
 
vierailija
Ihan alkuperäiseennaiheeseen: Kyllä lähtisin ja lähdenkin. Normaalijärkinen ihminen huolehtii hygienista niin, että tartuntavaara on olematon. tämä höpötys saisi jo keryakaikkiaan loppua. Ja kyllä, kuuluun kriittiseen henkilökuntaan.
 
Laivalle
Ihan alkuperäiseennaiheeseen: Kyllä lähtisin ja lähdenkin. Normaalijärkinen ihminen huolehtii hygienista niin, että tartuntavaara on olematon. tämä höpötys saisi jo keryakaikkiaan loppua. Ja kyllä, kuuluun kriittiseen henkilökuntaan.
No me peruttiiin reissu. Mun ja miehen työnantajat vaatii kahden viikon karanteenin jos käy ulkomailla. Ei ole varaa sellaiseen.
 

Yhteistyössä