Lähteekö kukaan mukaaan -8kg Alkaa huomenna :)

Minäkin ollut mukana jo yhdessä ketjussa, mutta niin vain siinä kävi..nekin pari hassua kiloa jotka lähtivät, ovat tulleet tuplaten takaisin. :ashamed: :headwall: :kieh:

Olen viikon ajan jälleen katsellut mitä suuhuni laitan, koittanut liikkua enemmän. Tarkoituksena on kylläkin saada ainakin 2 x 8 kg pois, mutta alkutaipaleelle seuraa kaipaisin. Ja kovasti tukea.

Ilman mitään ihme diettiä koitan kilot karistella, eli ihan vain jättämällä herkut pois ( ovat paheeni)

 
Mukava ku näin nopsaa tulitte mukaan :D Mulla oli lähtöpaino 88,8 kg , paino tänä aamuna 72,8kg . Nytte on tosiaan paino junnannu puolisen vuotta muutamalla kilolla heitellen , eikä oo ollu oikeen inspistäkään. Nytte ois hiukan ainaski :saint: Mä ajattelin pisteitä laskea.. Käviskö tiistai punnityuspäiväksi ? Tsempataan toisiamme ja annetaan kiloille kyytii :D
 
Mä oon ollut tuhat kertaa painovartijoissa ja aina, kun saan muutaman kilon pois, motivaatio loppuu ja mässäily alkaa taas:(
Nyt on syöty taas suklaata siihen tahtiin, että kaikki vaatteet kiristää. Ä-r-s-y-t-t-ä-ä. Pistelaskurit kotoa kyllä löytyy...
Aina miettii sitä, mikä kaikki on KIELLETTYÄ. Se näyttelijä Piitu Uski vain sanoi laihdutushaastattelussaan tsempanneensa itseään toisin päin:"Tekee mieli salaattia, tekee mieli salaattia..." Toimisikohan se?
Mä en oo vaa´alle nyt uskaltanut, mutta yli 70kg se on...
 
Mäki ko0tona lasken pisteitä, pitäs kyllä ne uudet saada. On vissiin jonki verran muuttuneet.
Hih, mä oon nii kauhee syömään kans suklaata, ettei taida onnistua tsemppaus salaattiin :D Mutta koitan olla ostamatta suklaata ... Niin ja aamu8lla kävin puntarilla niin tasan 73 kg näytti :kieh:
 
Täälä tää päivä menny tään asti ihan jeees ;) Saa nähdä ku ilta tulee :whistle: (pysyy tiukkana) Löysin nutrilet paketin kaapin kätköstä niin oon niitä nielly tänään, yhden patukan oon saanu alas ja mansikkapirtelön, kiitos nuhan, on ihan sika pahoja.. vasta koitin niellä tomaattipastaa ,mutta en saanu ales ku muutaman lusikan,murrin.. Laitoin kanankoivet uuniin jos illalla yhden syön ja light-mehua litkiny kauheena:) Mites muilla menee:))
 

Yhteistyössä