Lähihoitajan tuntipalkka

tk osastolla töissä
ja mun peruspalkka on tunnilta joku 11,5e lisät sit päälle
(kk-palkalla siis oon, mutta palkkalapuissa näkee tän tuntipalkan, kun on lisiä maksettu)
 
mulla
Alkuperäinen kirjoittaja muakin kiinnostaisi:
eli paljonko on kuukausipalkka ja paljonko tulee suurinpiirtein lisiä? mikä ala eli onko esim tarha vai sairaala tai mikä.
Kolmivuorotyössä sairaalassa kunnallisella puolella, peruspalkka on reilut 1800 ja lisiä tulee joku 600 siihen lisäks/kk
 
harmaa lähihoitaja
työpaikkana kotihoiti Etelä-Suomessa. Palkkalaskelmassa lukee näin:
peruspalkka 1875e
henk.koht.lisä 22e
henk. koht. vuosis.lisä 94e
Työtuntimäärä se 38h15min viikossa.
Sain nyt sentteineen päivineen tuntipalkaksi 13,01e/h.
 
miia
mitä kaikkea lähihoitaja voi tehdä? ja onko sidottu siihen minkä linjan valitsee. (tai valitaanko vielä linja eli esim lapset tai vanhukset) mä aloin kiinnostua tosta kun tiedän ettei musta sairaanhoitajaksi ole mutta hoitoala kiinnostaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miia:
mitä kaikkea lähihoitaja voi tehdä? ja onko sidottu siihen minkä linjan valitsee. (tai valitaanko vielä linja eli esim lapset tai vanhukset) mä aloin kiinnostua tosta kun tiedän ettei musta sairaanhoitajaksi ole mutta hoitoala kiinnostaa.
ei ole sidottu siihen minkä linjan valitsee. Itse suuntauduin aikanaan sairaanh.- ja huolenpitoon, ja se avasi mielestäni ovet joka suuntaan. Mutta kannattaahan se ehdottomasti suunnata sinne, mikä eniten kiinnostaa. Opiskeluaikana tulee kaikki käytyä läpi.
 

Yhteistyössä