Ja mitähän ihmettä on työvoimapoliittinen oppisopimuskoulutus ???Alkuperäinen kirjoittaja toinen opiskelija:Työssäoppimisjaksoista ei meidän koulutuksessa ainakaan saanut palkkaa, kun oli työvoimapoliittinen oppisop.koulutus kyseessä. Ihan saivat ilmaista työvoimaa meistä..
mulle on työkkäri luvannut auttaa löytämään oppisopimuspaikan,tarkotaisiko sitä?Alkuperäinen kirjoittaja Kouluttaja:Ja mitähän ihmettä on työvoimapoliittinen oppisopimuskoulutus ???Alkuperäinen kirjoittaja toinen opiskelija:Työssäoppimisjaksoista ei meidän koulutuksessa ainakaan saanut palkkaa, kun oli työvoimapoliittinen oppisop.koulutus kyseessä. Ihan saivat ilmaista työvoimaa meistä..
Ei semmosta oo olemassakaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Kouluttaja:Ja mitähän ihmettä on työvoimapoliittinen oppisopimuskoulutus ???
Ei semmosta oo olemassakaan...
Heipskukkuu!Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Kertokaahan aivan kaikki.
Huonot ja hyvät puolet
Palkkaus
Millaisia työvuoroja
Miten sait työpaikan
Onko opiskelu vaikeaa/rankkaa
...............
Hei! haluaisin kovasti myös päästä päihdetyöhön, mutta pirkanmaalta ei tahdo saada paikkaa. kertoisitko minulle millaisen paikan sait?Alkuperäinen kirjoittaja nirpana:hyvät puolet:
- saa palkkaa, päivä rahan koulupäivistä (n.32 e/päivä)
- mulla oli ihan hyvä palkka että jäi jopa jotain käteenkin ( -5% normi palkasta)
- mulla oli onneksi sellainen työpaikka että työvuorot oli ma-pe 8-16
- sain työpaikan soittamalla sinne itse, kysyin että ottavatko mut sinne oppisopimuksella
- tietysti opiskelu on vähän hankalampaa kun on lapsia, mutta ei sietämätöntä
huonot puolet:
- en mielestäni nähnyt tarpeeksi, että mitä eri vaihtoehtoja on kun oli koko ajan vaan samassa paikassa... suuntauksena päihde- ja mielenterveystyö
Ei tarvi, ainakaan mun miehen, joka opiskelee oppisopimuksella lähihoitajaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Tilli85:Pitääkö oppisopimusopiskelijankin väsätä se lopputyö?
Minä haluasisin opiskella,kosks ,minulle tarvitse tutkintota.Alkuperäinen kirjoittaja SuviTuulia:Minua kanssa kiinnostas asia. Missä paikois pystyy opiskelee