tiina
kertokaa koulutuksesta kaikki mahdollinen.onko kovin vaikea koulutus? entäpä lääkelaskut onko hirveitä? työvoimakoulutukseen ehkä hakisin
mä olen monta vuotta haaveillu lähihoitajaksi opiskelusta,vammaistyö eritoten kiinnostaa mutta oon niin surkea koulussa ollu että pelkään etten pärjääAlkuperäinen kirjoittaja näin:No ei todellakaan. Väitän että ihan kuka vaan pääsee läpi. Jopa lievästi kehitysvammainen.
Siellä ei tarvitse olla älykäs tai hyvä lukija.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä olen monta vuotta haaveillu lähihoitajaksi opiskelusta,vammaistyö eritoten kiinnostaa mutta oon niin surkea koulussa ollu että pelkään etten pärjääAlkuperäinen kirjoittaja näin:No ei todellakaan. Väitän että ihan kuka vaan pääsee läpi. Jopa lievästi kehitysvammainen.
Pärjäät kyllä! Sinulla on motivaatiota opiskeluun!Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä olen monta vuotta haaveillu lähihoitajaksi opiskelusta,vammaistyö eritoten kiinnostaa mutta oon niin surkea koulussa ollu että pelkään etten pärjääAlkuperäinen kirjoittaja näin:No ei todellakaan. Väitän että ihan kuka vaan pääsee läpi. Jopa lievästi kehitysvammainen.
Sun vastauksista voi päätellä ettet hirveesti arvosta lähihoitajan ammattia..Alkuperäinen kirjoittaja hyvin menee:Siellä ei tarvitse olla älykäs tai hyvä lukija.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä olen monta vuotta haaveillu lähihoitajaksi opiskelusta,vammaistyö eritoten kiinnostaa mutta oon niin surkea koulussa ollu että pelkään etten pärjääAlkuperäinen kirjoittaja näin:No ei todellakaan. Väitän että ihan kuka vaan pääsee läpi. Jopa lievästi kehitysvammainen.
No onhan se ammattina ja työnä todella tärkeä mutta vastasin rehellisesti että opiskelut eivät todellakaan vaadi paljoa ja hyvin uskaltaa huonosti koulussakin pärjännyt mennä.Alkuperäinen kirjoittaja kuskus:Sun vastauksista voi päätellä ettet hirveesti arvosta lähihoitajan ammattia..Alkuperäinen kirjoittaja hyvin menee:Siellä ei tarvitse olla älykäs tai hyvä lukija.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä olen monta vuotta haaveillu lähihoitajaksi opiskelusta,vammaistyö eritoten kiinnostaa mutta oon niin surkea koulussa ollu että pelkään etten pärjääAlkuperäinen kirjoittaja näin:No ei todellakaan. Väitän että ihan kuka vaan pääsee läpi. Jopa lievästi kehitysvammainen.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel