Lähihoitaja

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Minkälaisia perusteluja kannattaisi hakemukseen laittaa että pääsisi työvoimatoimiston lähihoitaja koulutukseen?
Siis että tulisi valituksi sinne pääsykokeisiin, kun esivalinta tehdään omien perustelujen pohjalta miksi hakee koulutukseen. Aikaisemmilla kouluarvosanoilla ei ole merkitystä.
 
Kerrot rehellisesti millainen olet esim. rehellisyys, joustavuus. ryhmätyötaidot, tuletko toimeen erilaisten ihmisten kanssa... ja sit sitä missä et ole hyvä tai tarvitset harjoitusta atk-taidot, kielet jne.
 
Ottavat ensisijaisesti sinne niitä, joilla on hoito- ja huolenpito-osio suoritettuna. Hain syyskuussa 08 alkavaan koulutukseen, mutta kielteinen päätös tuli, vaikka hoitoalalta on jonkin verran kokemusta ja perustelin hyvin miksi minut pitäisi valita.
 
vieras
Ärsyttävää jos ei pääse edes niihin soveltuvuuskokeisiin ja haastatteluihin. Kysyin että työkkärissä että mitä siihen kannattaa laittaa niin sanoi vaan että perustele kunnolla pelkkä olen kiinnostunut alasta ei riitä... Niin kuin perusteluiksi olisin noin laittanut
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:
Itse valmistun lähihoitajaksi keväällä 2009. Hain joskus opiskeluni aikana niihin työvoimatoimiston lähihoitaja juttuihin, mut koskaan ei valittu. Aina pääsi ne jotka on työttömiä.
Mä pääsin koulutukseen hoitovapaalta. Tai ei mulla työpaikkaa ollut odottamassakaan, mutta ei sillä kiire silloin vielä ollut kun kuopus oli alle 2v. Laitoin siihen nasevasti, etten silloiseen ammattiin aio enää palata ja hoitoalalle on pyrkinyt ennenkin (kauan sitten, sitä koulutusta ei enää edes ole).
 

Yhteistyössä