V
vierailija
Vieras
Sinulle, rakkaani, kera hyvän yön toivotusten.Jos olet kaivattuni, niin olet kallein ja arin haaveeni. Sinua kaipaan aina.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinulle, rakkaani, kera hyvän yön toivotusten.Jos olet kaivattuni, niin olet kallein ja arin haaveeni. Sinua kaipaan aina.
Ei meillä ole enää yhteyttä!ottaisitpa yhteyttä
±
Toivottavasti tää ei oo mun kaivatulta. Oisin ihan rikki, jos tietäisin aiheuttaneeni hänelle tällaisen olon.Jos me joskus vielä nähtäisiin ja haluttaisiin jotain niin pitäisi käytännössä aloittaa tutustuminen alusta. Kaikki mikä oli "meitä", sua suhteessa muhun ja mua suhteessa suhun, se yhteys, meni mussa tuhannen säpäleiksi ja niin kivuliaasti rikki, että olen siitä vieläkin rampa ja rintani avohaavalla.
Joutuisin suhtautumaan suhun kuin ventovieraaseen ja ihmiseen johon luottamus pitäisi jostain kaapia kokoon. Käytännössä olisin säikky ja arka eläin, jota et saisi edes halata koska vierastan sinua. Pakoeläin minussa yliajaa minkään muun ja sen viesti on: varo, vaara, kaihda, pois n y t.
Kaikki minussa hylkii sinua tahtomattani. Ovellani keikkuu lisäksi vesisanko, joka saattaisi, myöskin tahdostani riippumatta tippua niskaasi hetkenä minä hyvänsä. Enkä tiedä millä konstilla navan saisi käännettyä takaisin. Jotain se vaatisi, mutta mitä, hyvä kysymys. Kaikesta minkä voisi kuvitella auttavan pyristelisin pois. Aiemmin tunsin sun läheisyyden olevan jotain mikä toisi rauhaa ja levähdystä, nyt lukkiutumista, sulkeutumista ja dissosiointia.
Silti rakastan sinua. Sattui vaan niin syvältä ja kamalasti se miten kaikki meni.
Älä koe. Täällä on vain meitä naisia.taisin kokea megaharhan
±
mToivottavasti tää ei oo mun kaivatulta. Oisin ihan rikki, jos tietäisin aiheuttaneeni hänelle tällaisen olon.
Toivottavasti tää ei oo mun kaivatulta. Oisin ihan rikki, jos tietäisin aiheuttaneeni hänelle tällaisen olon.
Älä koe. Täällä on vain meitä naisia.
Ei meillä ole enää yhteyttä!
Kaikki järjestyy varmasti. Älä ole huolissasi![]()
Tomi on päivät conissa messukeskuksella. Ei se ennätä tänne.Eipä palstan ainoaa miestä ole päiviin enää näkynyt.
oisko univierailu edes?t.pöpi
Tuskinpa. En usko että häntä enää kiinnostaa mun itkemiset ja menetyksen suru, ei äitienpäivän alla tai muulloinkaan. Sen verran aikaa on mennyt. Eikä täytyisikään kiinnostaa. Kumpikin saa elää omaa elämäänsä eikä ole velkaa, tietenkään. Niinhän sen pitää ollakin että saa tehdä ja valita sen mikä itselle parhaalta tuntuu. Ei mun kivun pidä vaikuttaa häneen niin että hän potisi syyllisyyttä, vaivaisi muuten hyviä päiviään ajatuksella minusta tai tekisi sen vuoksi mitään sellaista mitä ei aidosti tahdo.Toivottavasti tää ei oo mun kaivatulta. Oisin ihan rikki, jos tietäisin aiheuttaneeni hänelle tällaisen olon.
Miten hän voi yllättää sut?yllättäisit mut
Väärin, jokaisen tulee ottaa vastuu sanomisistaan ja tekemisistään. Tähän tarvitaan myös palautetta loukatulta, jos ei loukkaaja sitä ymmärrä itse. Ei kaikki saa pyöriä vaan oman navan ympärillä, vaikka oiskin ihan puhdas, sattuneesta syystä.Tuskinpa. En usko että häntä enää kiinnostaa mun itkemiset ja menetyksen suru, ei äitienpäivän alla tai muulloinkaan. Sen verran aikaa on mennyt. Eikä täytyisikään kiinnostaa. Kumpikin saa elää omaa elämäänsä eikä ole velkaa, tietenkään. Niinhän sen pitää ollakin että saa tehdä ja valita sen mikä itselle parhaalta tuntuu. Ei mun kivun pidä vaikuttaa häneen niin että hän potisi syyllisyyttä, vaivaisi muuten hyviä päiviään ajatuksella minusta tai tekisi sen vuoksi mitään sellaista mitä ei aidosti tahdo.