V
vierailija
Vieras
Minä, sama kuin ennenkinKuka haluaa tavata? Jos jotain vihjettä laitat?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä, sama kuin ennenkinKuka haluaa tavata? Jos jotain vihjettä laitat?
Miten?
Ei haittaaNäytin varmaan jähmettyessäni ihan mielipuoliselta
Kuka haluaa yhteydenoton?Kunpa E*** nainen ottaisi yhteyttä.
Kuka haluaa yhteydenoton?
Ja aina sama haave suudella varovasti ja painautua iholle.Ja aina sama haave nukkua lähekkäin.
MInulle ei riittäisi vaan tavata joskus. Tulee vaan surullinen olo ajatuksesta, kun haluaisi elää toisen kanssa.Lähetän vielä hyvän huomenen haleja täältä sinulle. Toivottavasti tavataan joskus! Kun tää ikävöinti tuntuu olevan ihan loputonta.
Tuo ois unelmaa kaivattuni kanssa.Ja aina sama haave suudella varovasti ja painautua iholle.
Onko sit parempi, ettei edes koskaan?MInulle ei riittäisi vaan tavata joskus. Tulee vaan surullinen olo ajatuksesta, kun haluaisi elää toisen kanssa.
Ei. Mutta en tiegä miten selviäisin itkusta sen jälkeen. Tosin itkenyt jo kauan nytkin.Onko sit parempi, ettei edes koskaan?
Jos.pystyr laittamaan kilometrimäärän minun asuinpaikasta sinun työpaikkaan, niin sitten jo hieman vois valoja sytytellä.Minä, sama kuin ennenkin
taijon nämä toteutuvaksiJa aina sama haave suudella varovasti ja painautua iholle.
Eräs, jonka kanssa puhuit joulukuussa. On asuttu lapsena samassa kaupungissa toisistamme tietämättä, ja nyt taas samassa kaupungissa mutta eri puolella Suomea. Järjen mukaan meidän pitäis törmätä useammin mutta jostain syystä ei olla nähty kuukausiin.Kuka haluaa yhteydenoton?