Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olisi monta reittiä. Irl voisit ilmaista halusi selvittää ja sopia vanhat asiat. Puhelimitse voisit ottaa yhteyttä ja kysyä yöllisestä "soitostani". Pari mainitakseni. Minulle tulee vaikutelma, että en tiedä, mitä lopulta haluat ja että onko teerenpeli se juttu sulle vai mistä on kyse.

Niin. Ihmisillä on vähän liian suuret odotukset terapioilta. Vähän niin kuin kaikelta elämässä. Kun ikää tulee, niin huomaa että oikeastaan kaikki "osaajat" on melko tyhmiä ja osaamattomia loppujen lopuksi. Tai no ehkä tyhmä on liian raju sana. Sanotaan nyt tavallisia, keskivertoja. Ei siis mitään ihmeellisiä älyköitä ja tietopankkeja kuten sitä helposti kuvittelee.
Niin. Ihmisillä on vähän liian suuret odotukset terapioilta. Vähän niin kuin kaikelta elämässä. Kun ikää tulee, niin huomaa että oikeastaan kaikki "osaajat" on melko tyhmiä ja osaamattomia loppujen lopuksi. Tai no ehkä tyhmä on liian raju sana. Sanotaan nyt tavallisia, keskivertoja. Ei siis mitään ihmeellisiä älyköitä ja tietopankkeja kuten sitä helposti kuvittelee.
Kyllä, juuri näin, hyvin sanottu.

Kuinka vanhaa porukkaa täällä on, kun täällä mainitaan jatkuvasti sanoja joita oon kuullut viimeksi mun edesmenneen mummon ja ikätovereidensa käyttäneen. Teerenpeli ja olkiukko. Jatkuvasti saa googlata noita vanhusten termejä.

Jos täällä on oikeasti anxious eli ahdistuneituneita, masentuneita yms. mieleltään oireilevia tyyppejä ja ette ole hoidon piirissä niin yrittäkää rohkeasti hakeutua. Toinen juttu on vertaistukea tarjoavat sosiaaliset mielenterveystyön, syrjäytymisen ehkäisyn ja päihdetyönyhdistykset. Ei ole häpeä myöntää tarvitsevansa apua, itsekin käyn mt-järjestöjen toiminnassa mukana ja vointini on stabiloitunut sen verran että pärjään ilman akuuttia sairaalahoitoa.

Heräsin linnunlauluun, aivan liian aikaisin.😔Kävin nopeasti viestit läpi, ja joku mainitsi jotakin junasta.
Ehkä se juna ei meidän kohdalla vielä mennyt. Minussa elää vielä pieni lapsenusko, joka toivoo, että voitais vielä löytää yhteys ja käydä kaikki asiat läpi.

Yhteistyössä