V
vierailija
Vieras
Yön teeman huomioonottaen: Mitäpä tekee ihmiselle, joka sanoi, että tulen tappamaan itseni? Jotain vikaa on silloin hänen mielessään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ala seuraamaan vaikka instagramissa, jos uskallat.
Koska todennäköisesti et ole hän enkä usko, että hän kyselisi tunnisteita täällä.Miksi et voi antaa sitä tunnistetta, jos oikeasti haluat minun ottavan yhteyttä? Ole ystävällinen.![]()
Jos joku sanoo sinulle noin, niin sinun pitäisi tietää mitä tehdä.Yön teeman huomioonottaen: Mitäpä tekee ihmiselle, joka sanoi, että tulen tappamaan itseni? Jotain vikaa on silloin hänen mielessään.
Toivottavasti eräs ei ainakaan oo unettomana omimassa ikäviä viestejä. Pitikin kirjoittaa pari näkemiseen liittyvää kommenttia tänne tänä yönä, ennen kuin jutut muuttui ikäviksi. Voi tulla tunne, että oon kirjoittanut enemmänkin. Mutta en. Lukenut pitkään vain ja voisin mennä nukkumaan.
t. nähtiin viimeksi helmikuussa 2020
En tee, älä huoli.Rakas, kaikki järjestyy. Älä tee itsellesi mitään pahaa.
On aika rajua settiä sulta.Lukeeko siinä niin, että teen itsemurhan, jos et auta? No ei lue. Olisit kertonut, että olit yrittänyt auttaa häntä.
Ei. Ei ois uskonut että osuu tuokin tunniste täällä johonkin muuhunkin. Onpa paljon porukkaa paikalla sitten.Alkaako sukunimesi W-kirjaimella?
SamaTämä on mielipuolinen ketju. Joudun kohta pimpelipom-osastolle.
Kannattaa kirjoittaa tarpeeksi yksiselitteisesti, ettei tule väärien tulkintojen mahdollisuutta.Miksi kaikki viestit pitää kääntää tarkoittamaan aina ihan muuta kuin ne tarkoittaa?
Minusta on aika outoa kuvitella, että masentunut ihminen pyytäisi apua. Ihminenhän masentuu sen takia, kun sitä ei voi auttaa tai auteta.On aika rajua settiä sulta.
Kuka sinä oot? Kirjain?Meni huomisen suunnitelmat uusiksi, kun yö on vielä nukkumatta.
Kyllä minä ainakin olen hakenut apua, kun olen huomannut, että olo on jatkuvasti alakuloinen ja toivoton. Olen juuri toipunut vaikeasta masennuksesta. Usein läheiset nimenomaan toimittavat ihmisen hakemaan apua, ja se on heidän tehtävänsä.Minusta on aika outoa kuvitella, että masentunut ihminen pyytäisi apua. Ihminenhän masentuu sen takia, kun sitä ei voi auttaa tai auteta.
Kyllä minä ainakin olen hakenut apua, kun olen huomannut, että olo on jatkuvasti alakuloinen ja toivoton. Olen juuri toipunut vaikeasta masennuksesta. Usein läheiset nimenomaan toimittavat ihmisen hakemaan apua, ja se on heidän tehtävänsä.
Useimmista välitetään, mutta ihmiset päätyvät silti epätoivoisiin tekoihin.Ihmiset tekee itsemurhia, koska heistä ei välitetä.
Selkeästi ei tykkää sinusta, niin valitettavaa kuin se onkin.Kaivattuni estää ig: ssä, ei voi seurata.
L>AKoska todennäköisesti et ole hän enkä usko, että hän kyselisi tunnisteita täällä.
Tai ainakin kokevat, että heistä ei välitetä.Ihmiset tekee itsemurhia, koska heistä ei välitetä.