V
vierailija
Vieras
Et tiedä, kuinka rikki olen yhä tänäkin päivänä.
Niin mistä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Et tiedä, kuinka rikki olen yhä tänäkin päivänä.
Onko kaivattusi mies ja sinä nainen?Ihan terapeuttista ja hauskaa kirjoitella tänne.
Yhdessä vaiheessa sattui jo niin paljon ettei enää sattunut.
Kaivattuni odotti, että muuttuisin jotenkin ihmisenä, joksikin toiseksi.
Todellisuudessa, voisin mennä tästä vielä huonompaankin suuntaan ja olla siltikin ylpeä itsestäni.
Se ei ollut rakkautta vaan narsismia, kaikki mitä hän teki minulle.
Mitä hän teki?Ihan terapeuttista ja hauskaa kirjoitella tänne.
Yhdessä vaiheessa sattui jo niin paljon ettei enää sattunut.
Kaivattuni odotti, että muuttuisin jotenkin ihmisenä, joksikin toiseksi.
Todellisuudessa, voisin mennä tästä vielä huonompaankin suuntaan ja olla siltikin ylpeä itsestäni.
Se ei ollut rakkautta vaan narsismia, kaikki mitä hän teki minulle.
Voisin kaikella järjellä kuvitella, että kaivattu tietäisi syyn.Niin mistä?
Varmaan Kihis, kun ei sitä lääkäriä kiinnostanutNiin mistä?
En minä oikein tiedä, mitä sulle sanoisi, kun olet voimaton hakemaan apua, juttelemaan tai tekemään muutoksia. Halauksen osaan antaa ja voimia toivottaa.Voisin kaikella järjellä kuvitella, että kaivattu tietäisi syyn.
En minä oikein tiedä, mitä sulle sanoisi, kun olet voimaton hakemaan apua, juttelemaan tai tekemään muutoksia. Halauksen osaan antaa ja voimia toivottaa.
Sivusta
Kukaan ei ole sanonut mulle koskaan yhtä rumasti. Saavutus sekin.En loukannut sinua yhtään sen enempää kuin sinäkään minua.
Ja mitähän apua minun pitäisi hakea? Hän voi auttaa.En minä oikein tiedä, mitä sulle sanoisi, kun olet voimaton hakemaan apua, juttelemaan tai tekemään muutoksia. Halauksen osaan antaa ja voimia toivottaa.
Sivusta
Jos fyysisesti, niin taidat olla kyllä väärällä palstalla.Fyysisesti tai muuhun yhteydenpitoon.
Jos on masentunut ja pelkää menettävänsä otteen elämästään, silloin on viisasta tehdä jotakin.Ja mitähän apua minun pitäisi hakea? Hän voi auttaa.
Olitko se, joka sanoi kaivattuaan sikamaiseksi eläimeksi?En ole toivonut sinun muuttuvan. Enkä ole tarkoittanut loukata.
Tiedätkö mitä? Jos joskus olet tilanteessa, että koet syylisyyttä läheisesi itsarista, niin tuskin turhaan koet sitä.Jos on masentunut ja pelkää menettävänsä otteen elämästään, silloin on viisasta tehdä jotakin.
En.Olitko se, joka sanoi kaivattuaan sikamaiseksi eläimeksi?
En, vaan kutsuin pupuksi.Olitko se, joka sanoi kaivattuaan sikamaiseksi eläimeksi?
Sitä kannattaa purkaa.Tiedätkö mitä? Jos joskus olet tilanteessa, että koet syylisyyttä läheisesi itsarista, niin tuskin turhaan koet sitä.
En tiedä, kun en ole kokenut sellaista enkä koe. Minä en jätä ihmisiä oman onnensa nojaan.Sitä kannattaa purkaa.
Uhkailetko siis minua itsemurhalla? En minäkään jätä ihmistä oman onnensa nojaan, mutta jos hän ei salli auttaa, on vaikea auttaa.En tiedä, kun en ole kokenut sellaista enkä koe. Minä en jätä ihmisiä oman onnensa nojaan.
Lukeeko siinä niin, että teen itsemurhan, jos et auta? No ei lue. Olisit kertonut, että olit yrittänyt auttaa häntä.Uhkailetko siis minua itsemurhalla? En minäkään jätä ihmistä oman onnensa nojaan, mutta jos hän ei salli auttaa, on vaikea auttaa.