V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyvä. Toivottavasti törmäämme. Olet ihana.En osaa olla näyttämättä mitä tunnen, jos törmäisimme, mutta ei niissä tunteissa ole ollenkaan mitään pahaa. Voit luottaa siihen.
Haluaisin että koskettaisit minua
Yritin. Ei onnistunut. Miten uskaltaisin uudelleen?En ole mitään muuta halunnutkaan niin paljon kuin että ottaisit selvää minusta.
Toivottavasti nukut hyvin.
Johan niin teit. Kuitenkin.En ole luovuttanut, älä unta näe. En luovu sinusta.
Tosi kehnosti. Olen nukkunut viimeksi normaalit unet vuosi sitten.Toivottavasti nukut hyvin.
Juuri samaa mietin. Tuntuu asiat pyörivät, kuin kehässä. Tosin mieluummin nukkuisin yöni.Onpa ollut aktiivinen tämä ketju tänä yönä.
Trållaus 1/5Olen homomies kaapissa ja siksi niin masentunut.
Tosi kehnosti. Olen nukkunut viimeksi normaalit unet vuosi sitten.
Trållaus 1/5
Yksi pistekin on jo säälittävän puolella juuri sinä siinä
Olen luopunut itsestäni, toiveistani ja unelmistani. Ikävöin vain.En ole luopunut sinusta.
Hyvää huomenta Savon SIGMA. Minäkin katsoin että oliko siellä yhtä ainoaa muuta kuin TtehdasviestejäEikä nämä. [Tr_llukat
piripäissään?! Lol].
Hyvää huomenta
joka tapauksessa.
x
Mun runoni upposi sinne joukkoon. Hjälp! Oliko siinä mitään hyvää?Hyvää huomenta Savon SIGMA. Minäkin katsoin että oliko siellä yhtä ainoaa muuta kuin Ttehdasviestejä Palkattu porukka se ompi joka tekee yli puolet kommenteista.