V
vierailija
Vieras
Elämä on elämistä varten eikä pyörittämistä. Muuten elämä on masentavaa suorittamista.
Kyllä, suorittaminen kannattaa vain palkkatyössä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Elämä on elämistä varten eikä pyörittämistä. Muuten elämä on masentavaa suorittamista.
Jos jotain yrittää aivan tosissaan, sitä ei koskaan kadu. Ja jos katuu, ei ollut oikeasti tosissaan.Ja katuvat kun yrittivät. Kauan. Turhaan.
Eiköhän se ole kumpaakin, eri vaiheissa eri mittasuhteissa.Elämä on elämistä varten eikä pyörittämistä. Muuten elämä on masentavaa suorittamista.
Koska olen kokenut tämän henkilökohtaisesti.Mistä tiedät syyt tekosyiksi? Voit olettaa hyvinkin väärin.
Ihmiset elää liian pumpulissa nykyään. He pelkäävät pettymyksen tunnetta, siksi he eivät laita koskaan tunteitansa kokonaan likoon. Sitten he ihmettelevät, miksi joutuvat joka kerta pettymään, mutta eihän se tunnu niin pahalta, koska eiväthän he ole laittaneet tunteitansa kokonaan likoon missään vaiheessa.Tämä on totta, sitten loppujen lopuksi, ja ei voi tietää etukäteen milloin se tulee![]()
KylläkylläJos jotain yrittää aivan tosissaan, sitä ei koskaan kadu. Ja jos katuu, ei ollut oikeasti tosissaan.
Puhu vain omasta puolestasi. Et sinä määritä miten muut ihmiset laittavat tunteitaan likoon.Ihmiset elää liian pumpulissa nykyään. He pelkäävät pettymyksen tunnetta, siksi he eivät laita koskaan tunteitansa kokonaan likoon. Sitten he ihmettelevät, miksi joutuvat joka kerta pettymään, mutta eihän se tunnu niin pahalta, koska eiväthän he ole laittaneet tunteitansa kokonaan likoon missään vaiheessa.
Ja mitään mahdollisuutta ei ole olemassa, että syiden suhteen olisitkin ollut väärässä?Koska olen kokenut tämän henkilökohtaisesti.
Testaa itse ja koe.
Ihminen suorittaa vain sen verran kuin on pakko. Ja yleensä senkin välttävästi.Kyllä, suorittaminen kannattaa vain palkkatyössä.
Yleistätpä besserwisserinä nyt kovin. Kuitenkaan sinä et tiedä, miten joku toinen kokee tunteensa ja kuinka tosissaan ovat. Nyt vain ylennät itsesi ja väheksyt meidän muiden tunteita ja heittäytymisiä.Ihmiset elää liian pumpulissa nykyään. He pelkäävät pettymyksen tunnetta, siksi he eivät laita koskaan tunteitansa kokonaan likoon. Sitten he ihmettelevät, miksi joutuvat joka kerta pettymään, mutta eihän se tunnu niin pahalta, koska eiväthän he ole laittaneet tunteitansa kokonaan likoon missään vaiheessa.
Aina on mahdollista. En vain saa koskaan tietää sitä koska välimme ovat "viieleän etäiset". Ja emme ole oikeastaan enää tekemisissä.Ja mitään mahdollisuutta ei ole olemassa, että syiden suhteen olisitkin ollut väärässä?
En ole väittänyt niin. Minä vain näen sen.Puhu vain omasta puolestasi. Et sinä määritä miten muut ihmiset laittavat tunteitaan likoon.
Yksi siirto kestää nykyisin hyvinkin kauan.Aina on mahdollista. En vain saa koskaan tietää sitä koska välimme ovat "viieleän etäiset". Ja emme ole oikeastaan enää tekemisissä.
Kyllä, rahaa saadakseen tai muusta pakosta. Muuten pinnistely tai esittäminen on syvältä.Ihminen suorittaa vain sen verran kuin on pakko. Ja yleensä senkin välttävästi.
Sitten on turha vedota tekosyihin.Aina on mahdollista. En vain saa koskaan tietää sitä koska välimme ovat "viieleän etäiset". Ja emme ole oikeastaan enää tekemisissä.
Mä muistan sinusta vaikka mitä juttuja.Mietein, miten ihmeessä ajattelit, et muistan juuri tuon jutun sinusta!