V
vierailija
Vieras
Tämä suru on musertavaa. Ja ikävä. Hukun toivottomuuteen
Miten haluaisinkaan edes nukkua vieressäsi ja halia jne.
Voi luoja, samoin minä erään naisen kanssa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämä suru on musertavaa. Ja ikävä. Hukun toivottomuuteen
Miten haluaisinkaan edes nukkua vieressäsi ja halia jne.
En ole.Ketä rakastat? Oletko Mangusti tai tärkeä ?
Sinulla on pakkomielle noiden kanssa. Kumpikaan ei ihan varmasti kaipaa sinua.Ketä rakastat? Oletko Mangusti tai tärkeä ?
Kuka on tää hanipöö, joka saa joka päivä terkkuja? Tosi kivat vaput sinulle!Hanipöölle hauskaa vappua.
Hyvää yötä ja paljon unihaleja ja pusuja sinulle.
Kanssasi olisi oikein mukavaa ja kivaa viettää vappua. Tehtäisiin jotain muksaa.
Voisinpa pötkötellä viekussasi ja halitella sinua niin paljon kuin sielu sietää.
Olen pyhittänyt mun vapun syömiselle ja pelaamiselle eli muksaa puuhaa minun mielestäni. Tuli tehtyä munkkeja tänään. Niistä tuli erittäin hyviä. En sitten syönyt 8 munkkia. Kun mä syö jotain todella hyvää mulla tulee happy stimming. Se tulee kun olen super iloinen.
Rakkaudella M.K.K
Tuska katoaa, kun kuolettaa ihmisen sisältään. Sillä ei ole enää mahdollista herätä eloon. Minun tapani unohtaa syystä kuin syystä taaksejääneitä ihmisiä.Viime kesästä asti ollut tuskainen ikävä.
Toivottvaati olet se, joka pelotteli aamulla.kumpa en olis ollut tämmöinen jännittäjä, enkä ois laittanut typeriä viestejä..
En ole pelotellutToivottvaati olet se, joka pelotteli aamulla.
Veit sanat suustani. Hyvää vappua.Viime kesästä asti ollut tuskainen ikävä.
Hän on mun maailma ihanin kaivattu. Enempää en kerro.Kuka on tää hanipöö, joka saa joka päivä terkkuja? Tosi kivat vaput sinulle!