V
vierailija
Vieras
Kyllähän sitä usein miettii, mutta eipä peli ole vielä menetetty. Niin kauan kuin on elossa, on myös yoivos.Miksi en saanut onnellista liittoa, kuten tuttavapiirissäni kaikki muut?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllähän sitä usein miettii, mutta eipä peli ole vielä menetetty. Niin kauan kuin on elossa, on myös yoivos.Miksi en saanut onnellista liittoa, kuten tuttavapiirissäni kaikki muut?
Näin Vapun lähestyessä pohdin, että minä oon niin tylsä, että en oo varmaan pariinkymmeneen vuoteen Vappuakaan mitenkään juhlinut. Sinä taisit juhlia vielä kymmenen vuotta sitten innokkaasti ja opiskeluaikanakin varmasti joka vuosi. Niin me ollaan oltu kovin erilaisia ja ollaankohan vieläkin. Olisit varmaan pitänyt mua opiskeluaikona omituisena kotihiirihyypiönä, jos olisit tavannut.
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia.
Paljon unihaleja ja pusuja sinulle.
On kova ikävä sinua.
Voisinpa olla tykönäsi. Purkaisin kaiken rakkauden ja hellyyden sinuun.
Haluaisin istua päällesi ja syöttää sinulle mansikoita.
Mua harmittaa vappuna kun on gluteeniton ruokavalio. Naurettiin siskon kanssa kun mun pitäisi mennä syöpä näytteen ottoon ja siellä paikan päällä vaan tulisi huuhaasta hämähäkkejä ja lepakoita pihalle.
Rakkaudella M.K.K
Ootko mysteerimies?Mun Vappu kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.
Kappas. Unohtui tänään näköjään vapun oikeinkirjoitus. Periaatteessa tiedän oikeinkirjoitussäännöt, mutta mulla on sen verran omituiset aivot, että unohdan toistuvasti miten joku kirjoitettiin. Joku päivä muistan ja toisena sitten en. Lähes joka päivä jonkun sanan oikeinkirjoitus on hukassa, vaikka periaatteessa tiedän kaikki säännöt, mutta ne ei vain tule automaattisesti. Vielä pahempi on vieraiden kielten kanssa. En tiedä onko joku lukihäiriö vai mikä lie aivovaurio.___
Vappu kirjoitetaan pienellä. Samoin kuin joulu, juhannus jne.
....
Et sä mkn hiirihyypiö suinkaan
ole, kun kieltäydyt haaskaamasta rahnojasi kalenterin pakottamiin örvellysbileisiin. Päinvastoin, skarppi ja fiksu. ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
___
UnohinMulla on ollut sua tänäänkin ikävä, hassukainen. Harmi, et nähdään enää niin vähän. Olitkohan se sinä, joka ei halunnut lainkaan ystävystyä? Mietin, et miksi ees pohdin, laitanko viestiä. Kauneimmat unet silti sinulle sinne!
Narkki sonta? Voisitko valaista teinixxx kielen käyttäjä.
luonasi olisin perillä
mutta, ikuisesti kulkemaan joudun
On vaan se perus 30v käynti. Ei mitään sen kummempaa.___
Terve.Mitä just luin!
Syövän koepala?
Onko too personal
varovasti kysyä,
minkä alatyypin
syöpäepäily kyseessä?
[Ymmärrän täysin, jos
skippaat kyssän].
___
E
On vaan se perus 30v käynti. Ei mitään sen kummempaa.
Minunkin.Mun Vappu kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.
Koska luulet, että saat kaiken valmiiksi pöytään, ja että tuttavapiirissäsi kaikki on onnellisessa liitossa.Miksi en saanut onnellista liittoa, kuten tuttavapiirissäni kaikki muut?
Eli et ole antanut anteeksi ? Olin ajattelematon. Olisin vielä toisen kerran halunnut palata asiaan ja pyytää samalla anteeksi. Kyllä tajusin, että loukkaannuit. Tein ilmeisesti jotain peruuttamatonta. Tunteet on vaan niin pinnassa.Olin jo pitkään aatellut, ettei iällä ole merkitystä. Se sun törkeä kommentti rikkoi jotain, vaikka pyysitkin sitä anteeksi.
Näin Vapun lähestyessä pohdin, että minä oon niin tylsä, että en oo varmaan pariinkymmeneen vuoteen Vappuakaan mitenkään juhlinut. Sinä taisit juhlia vielä kymmenen vuotta sitten innokkaasti ja opiskeluaikanakin varmasti joka vuosi. Niin me ollaan oltu kovin erilaisia ja ollaankohan vieläkin. Olisit varmaan pitänyt mua opiskeluaikona omituisena kotihiirihyypiönä, jos olisit tavannut.
Sama. Ollaanko samalla aalläonpituudella ?heräsin eräs mielessä niinko aina
Kaikki ei todellakaan ole siltä ,miltä näyttää. Sen jos jonkin olen oppinut elämässä. Jos et ole asiaa vielä huomannut ajan kuluessa tulet sen huomaamaan.Miksi en saanut onnellista liittoa, kuten tuttavapiirissäni kaikki muut?