V
vierailija
Vieras
Että sitten neutraaleimmilla.mahdollisilla minimiviesteillä.mennään? Ei tää yhteydenpito pakollista ole jos ei sulle maistu? 

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihan tarpeeksi osoitin.miten itse olet osoittanut..
Sulla on oma puolisosi, työsi, harrastukset ja vapaa aikasi.Että sitten neutraaleimmilla.mahdollisilla minimiviesteillä.mennään? Ei tää yhteydenpito pakollista ole jos ei sulle maistu? ♥☀
Mitä voi mennä pieleen?Kieltämättä oltais voitu toimia aikuismaisemmin. Ei se olis myöhäistä vieläkään, kun jotenkin saisi kanavan auki. Sitä vaan pelkää niin hemmetisti, että taas menis jotain pieleen, joten sitä näkee neutraalin turvallisena nykytilanteen, jossa mitään välejä ei ole.
En laita yhtään enempää viesteihin koska mitään ei kuitenkaan kuulu. ihan turha panostaaEttä sitten neutraaleimmilla.mahdollisilla minimiviesteillä.mennään? Ei tää yhteydenpito pakollista ole jos ei sulle maistu?
Vai niin.Sulla on oma puolisosi, työsi, harrastukset ja vapaa aikasi.
En kuulu niihin enkä yritä tuppautua väkisin.
Ei edelleenkään sulle Tosis.En laita yhtään enempää viesteihin koska mitään ei kuitenkaan kuulu. ihan turha panostaa
Pelkääkö joku, että menee jotain pieleen? Mä luulen, et ongelmana on ne liian voimakkaat tunteet.Kieltämättä oltais voitu toimia aikuismaisemmin. Ei se olis myöhäistä vieläkään, kun jotenkin saisi kanavan auki. Sitä vaan pelkää niin hemmetisti, että taas menis jotain pieleen, joten sitä näkee neutraalin turvallisena nykytilanteen, jossa mitään välejä ei ole.
Hyvää yötä ja kauniita unija kaivatulleni! Toivottavasti päiväsi oli onnellinen.Pelkääkö joku, että menee jotain pieleen? Mä luulen, et ongelmana on ne liian voimakkaat tunteet.
Ei mulla ainakaan enää minkäänlaisia tunteita oo, mutta oltais me voitu silti ystävystyä.Pelkääkö joku, että menee jotain pieleen? Mä luulen, et ongelmana on ne liian voimakkaat tunteet.
Näin teemme.katsotaan meidän tarina rakas
Fyi, vastasit sille Tosikselle. Hän tuskin on sun kaivattu. Tosis on jo vuosia odottanut sähköpostia kaivatultaan, omi vauvalla kaiken ja jatkaa omimista täällä sekä tivaa ketjussa vastauksia kaivatultaan ihan tosissaan miksei ole jo eronnut vanhemmasta naisesta.Kieltämättä oltais voitu toimia aikuismaisemmin. Ei se olis myöhäistä vieläkään, kun jotenkin saisi kanavan auki. Sitä vaan pelkää niin hemmetisti, että taas menis jotain pieleen, joten sitä näkee neutraalin turvallisena nykytilanteen, jossa mitään välejä ei ole.
Näin teemme.
Kerran kun pyysit niin ok. Sait haluamasi. Nyt carry on. Ole hyvä ja älä enää ota yhteyttä ja laittele viestejä. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää??Miksi et voi vasta edes ok? Mikä siinä on niin vaikeaa??
Määkin oisin halunnu katsoa sen kortin hänen kanssaan.katsotaan meidän tarina rakas
Tunteidensa kieltäminen tai piilottaminen ei ole terveellistä.Kaipaus ei ole terveellistä. Kaipausuupumus on totisinta totta, kun joutuu kieltämään tunteensa tai piilottamaan ne. Salaisuuksien kanssa eläminen kuormittaa, kun tilanne jatkuu pitkään. Tuli mieleen sinun eilisestä masennuskommentistasi.