Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vauvalla aprillipilaki oli suhun liittyvä kuten mä jo eilen arvasin.
Ap oli että nyt mä näytän teille mun naaman. Tulkaa kattoo mua Tube striimiin. Videona joku hirvee rasvakasa 150 kg istumassa wc pöntöllä. Analysoi tieteellisesti kymmentä pieruaan eli toisin sanoen puuppaansa. Höyry vaan nousi pieruista. Joopa joo. Jope Ruonansuun vanha pätkä oli.
Sua rollataan sumeestiEi oo helppoo olla sinä vai onko.
Hei🤪 mä tunnistan ton. Sehän on viineri artsi. Ei tullut kelalta tukia niin kokeili suosiotaan somessa.

vierailija
Vauvalla aprillipilaki oli suhun liittyvä kuten mä jo eilen arvasin.
Ap oli että nyt mä näytän teille mun naaman. Tulkaa kattoo mua Tube striimiin. Videona joku hirvee rasvakasa 150 kg istumassa wc pöntöllä. Analysoi tieteellisesti kymmentä pieruaan eli toisin sanoen puuppaansa. Höyry vaan nousi pieruista. Joopa joo. Jope Ruonansuun vanha pätkä oli.
Sua rollataan sumeestiEi oo helppoo olla sinä vai onko.
Narsistinen sumuttaminen

vierailija
Sulla on ympärillä tosi ilkeitä naisia. Nämä on hirvioitä. Ooppa hei oikeesti tosi tarkkana sekojen tanttaroitten kanssa. Ei noita voi olla enää huomaamatta ku ne tunkee sun perään joka väliin kiusaan ja alanuolettaan. Putous sketsejä joku laittanu myös. Sekin joku hillitön lyhyt ruma lösö höntti balettipuvussa. Tietenkin heti sun kommentin perään. Aina sama homma. Jää Forsbyt jo kakkoseks näille riekkujille.

vierailija
Sulla on ympärillä tosi ilkeitä naisia. Nämä on hirvioitä. Ooppa hei oikeesti tosi tarkkana sekojen tanttaroitten kanssa. Ei noita voi olla enää huomaamatta ku ne tunkee sun perään joka väliin kiusaan ja alanuolettaan. Putous sketsejä joku laittanu myös. Sekin joku hillitön lyhyt ruma lösö höntti balettipuvussa. Tietenkin heti sun kommentin perään. Aina sama homma. Jää Forsbyt jo kakkoseks näille riekkujille.
Juu. Ensimmäinen varma merkki sekopää käytös, toinen on putous sketsit. Ei.

vierailija
Tuohan on selvästi Kiti Kokkosen Tanhupallo vuodelta 2018. Paras Putous-hahmo ikinä. Enkä ymmärrä miten sä muka koitat esittää jotain ystävällisyyden perikuvaa ja sitten ite haukut täällä ties ketä, suomalaisia lahjakkaita näyttelijöitäkin rumiksi, lösöiksi ja hönteiksi.

vierailija
Ok. Muistanpa hyvin minäkin
tuon yhden tietyn päivän ketjun.
Jäin sitä jälkeenpäin oikein ihmettelemään mielessäni.

Tuo Putouksen hahmopätkä oli selvästi laitettu täysin pilkkausmielessä heti Een perään.
Koska se sisälsi niin monta sellaista mautonta piikkiä, että vaikutti kylmänharkitulta kiusanteolta ja tahallisesti poimitulta. Eli laitettiin ketjuun mahdollisimman nöyryyttäväksi kohteelleen Eelle. Ketjun aihe ei mitenkään liittynyt balettiin, raskauteen tai synnytykseen, vaan käytöksen motiivi selvästikin oli sadistisesti tarkoitushakuista kiusaamista juuri tiettyä naista kohtaan.

Siinä oli esimerkiksi kohta, missä näyttelijä Kiti Kokkonen eli Tanhupallo kaivoi rasiasta lasten leikkieläimiä, jotka muka just olivat synnyttäneet kolme pentua. Tanhupallo sitten selitti näistä leikkieläinten synnytyksistä juontajalle suu vaahdossa. Mulla oli punaliput tosi kirkkaana just tuossa kohtaa, kun E on lapseton, ja selvästi videon jakanut käyttäytyi kuin pahin häirikkö kiusaajasadisti halunaan pilkata häntä nimenomaan tästä
vela-ominaisuudesta.

Mulla tuli todella vahvasti sellainen julman, vahingoniloisen narsisti/sadistin & koulukiusaajan päänsisäinen maailma. Erittäin häiriintynyttä käytöstä asiallista, palstalla aina miellyttäviä ja kohteliaita kommentteja kirjoittavaa älykkönaista kohtaan.

vierailija
Kiti Kokkonehan on itekin lapseton. Tuskin siis vittuilee lapsettomille.

Huomenta.
____

Kiti Kokkonen
ei tietenkään liity
tähän, mitenkään.

Kokkonen on näyttelijä/
taiteilija, joka esiintyy
ko. videolla
[7-8 vuoden takaa].

Syytön siis siihen,
jos joku muu on
kiusaamis-
tendenssillä jakanut
vanhan Putous-
tuotantokauden
jaksosta hänen
hahmonsa eli
'Tanhupallon'
näyttelijäsuorituksen.

Tähän liittyy henkilö/
henkilöt, jotka
systemaattisesti
maalittavat minua,
jota eivät hlökoht.
tunne minua - jatkuvin
törkein
kunnianloukkauksin
ja erilaisin
väkivaltauhkauksin.

Useita minuun suoraan
sekä perheeseeni
kohdistuneita
t@ppouhkauksia
on kirjoitettu
vauva.fi-ketjujen
välityksellä.
[spesif. nimenomaan
'Puppa'-aloituksien
kommenttiosiot].

Suorien, aggressiivisten
uhkausten lisäksi
online-häiriköinti
on ilmennyt
mustamaalaamisena
erilaisin
[psyk0/s0siopatiaan
voimakkaasti
kalskahtavin]
'hienovaraisin metodein'
vauva.fi-foorumin
kautta; tätä
laitonta toimintaa
on jatkunut
viime kesästä 2024
alkaen koko ajan
eskaloituen.

En ole tehnyt rikosilm.
kenestäkään, vielä.

E

vierailija
Ai että muka tuo Puppa-hahmo on otsikoissaan uhkaillut tätä E:tä?
Ei ole. Ei hän.

Kommenttiosioihin
sensijaan on
ilmestynyt useita
äärimmäisen
mauttomia,
epähyväksyttäviä
sanamuotoja ja
uhkailuja.
[Laittomuuksia].

Täyttä ymmärrystä
vailla-tason kommentteja