vierailija
Hyvää yötä ihanaJos kaivattu menee jo unille, niin tosi kivoja unia hänelle! Mä täällä haaveilen meidän yhteisestä ajasta vielä tovin.

Hyvää yötä ihanaJos kaivattu menee jo unille, niin tosi kivoja unia hänelle! Mä täällä haaveilen meidän yhteisestä ajasta vielä tovin.
Mulla ei kiinnosta tuollaiset jutut. Mulla kiinnosti se ihminen.Keskustelu ei koskaan ollut sellaista, et koska sä valmistut, koska sä meet töihin, kyllä sun pitää tätä ja tätä. Kun silloin mä stressasin niistä itekin valtavasti. Vois vaan olla ja se oli helpottavaa.
Ja minulla sinua, nuku hyvin.Ikävä sinua.
Olet ihana, olisitpa oma kaivattuni. Ehkä sivusta, joka tapauksessa hyvää yötä.Jos kaivattu menee jo unille, niin tosi kivoja unia hänelle! Mä täällä haaveilen meidän yhteisestä ajasta vielä tovin.
Tunnistan olipa kirjoitustyyli mikä hyvänsä, joku tutka vaan, mutta en usko että yleensä näistä kukaan tunnistelee ketään erityisesti. Mut vois kyllä tunnistaa muutamista seikoista jos tuntee muutenkin mutta ei se mitään.Kysymys kaivatulle..onko mulla tunnistettava kirjotustyyli?
Ei, en tunnista ilman tunnisteita. Mä luulen, et mut kyllä tunnistaa.Kysymys kaivatulle..onko mulla tunnistettava kirjotustyyli?
Minulta ei mtnEi, en tunnista ilman tunnisteita. Mä luulen, et mut kyllä tunnistaa.
Mitä sekoilet?Minulta ei mtn
yöllä, aina viestin
perässä puumerkki,
ainakin handu!
Oon muutoinkin
tunnistettava
energioiltani.
Me todella tuomme
oma auramme myös
somescreenille,
moniko tiedostaa..
Vauvalla kaipuuketjussa
ollut viime aikoina
'' terkut kädeltä,
ne eivät minulta. ×
Toisit joskus oikeita kukkiaE sulle digikimppunen taas
ollos hyvä neito kaunis.
Jåku trållasiToisit joskus oikeita kukkia![]()
Ehei. Et kuuntele katkeria noitia.Aha. Ymmärrän.
Mä oon vielä Savossa.
Painotan,
en ole jäämässä
vakiokalustoon
kirjoittelemaan.
En ole muuttoni
jälkeen enää aikeissa
kirjoittaa
rivin riviä missään
anopalstoilla eli
Vauva & K+.
Tämä on mun poikkeusolosuhteisiin