Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Muistan miten hommat meni. E itte lopetti kokonaan een käytön viestiensä lopussa vauvalla jo loppukesästä, jos minä nyt oikein muistan. Tarkoitus oli olla pelkkä anonyymi nainen ja vain yks muitten joukossa. Kokonaan ilman kirjain tunnistetta. Mutta trlli tai peräti trllien joukkio aloitti kiusaamaan. Alkoi julkaista eellä viimeisteltyjä feikkiviestejä solkenaan eikä lopettanu vaikka E mitenkä pyysi. E meni näitten perään pyytämään een pilakäytön lopetusta.

Eelle hyvää iltaa tietenkin!👋
Kyllähän täällä internetissä on ollut jo vuosikymmeniä ja tulee olemaan muitakin E-kirjaimella alkavan nimen omaavia miehiä, naisia sekä muunsukupuolisia. Eikä valtaosa näistä signeerauksista edes Vauvalla liity tähän edellä mainittuun tapaukseen. E-ihmiset on kirjoitelleet siellä sekä tällä että viime vuosikymmenellä. Fakta, vaikkakin varmasti vaikea ymmärtää ja pahalta tuntuu.

vierailija
Ei voi uskoa että vaan 1, vaan useita henkilöitä vaikuttaa Eetä molempien sivujen kautta trllanneen. Eli vanhempaa kuin reilusti nuorempaakin naista, sekä mistä tietää ehkä ilman pesää jääneitä ukkoja. Eipä tiedä vaikka itätrllikin mukana. (Kun hänellä tuo mediaseksikkyys selkeä.)

vierailija
Ei joku E kirjaimen käyttö vauvalla varmaan ole se pahin tässä kuviossa. Vaan törkeät toistuvat kunnianloukkaukset eli nuo heteron aidon biologisen naisen transuksi ääneen kiusaamiset kateelliselta. Joku aloitti ne silloin heti, kun hänen tyttömäinen hoikkuus tuli puheeksi. Linkkinä transuhuutelija levitti ketjuun tosi rumien vanhojen naisten kuvia sillä tapaa heti Een perään. Muistan niin hyvin nuo. Niitä outoja transuhullutuksia oli jopa tässä ketjussa itse asiassa.

vierailija
Olit unessa mun luona kylässä. Oltiin keskusteltu kaikesta mahdollisesta pöydän äärellä. Ainoa vain, että sinä istuit paikassa, jossa ei mahdu istumaan. Tarkoittaakohan se sitten, että unen tilanne on mahdoton. Olen nimittäin laittanut ruokapöydän tilanpuutteessa erään hyllyn eteen ja siihen pöydän ja hyllyn väliin jää ihan kapea tila kävelylle ja pöytälaatikoiden raottamiselle, mutta siellä puolen ei mahdu istumaan eikä siellä ole tuolejakaan. Mutta sinä istuit unessa tuolla puolen pöytää ja minä sinua vastapäätä. No, toivottavasti se kasvotusten jutteleminen oli sitten vain joku juttu.

Loppu-unessa tapahtuikin kaikkea omituista. Kämppä muuttui jotenkin. Olin joidenkin tuntemattomien nuorten naisten kanssa viettämässä iltaa. Ne oli muka mun kavereita. Jossain vaiheessa poistuin kämpästä ja kun saavuin sinne, niin se olikin ihan vieras jonkun toisen kämppä ja minäkin itsekin olin joku muu, tuntematon nuori nainen. Nimi alkoi ehkä kirjaimilla Jo tai kämppään tullessani kysyin: "Onko tämä Jo...:n kämppä". En muista nimestä enempää. Mulle tarjottiin karkkia, jotka olikin todellisuudessa minikokoisia mansikkaleivoksia, joiden taikinakin oli vaaleanpunaista. Outo uni siis loppujen lopuksi, mutta jos siirtäisin tuon pöydän osittain oviaukon eteen ja laittaisin tuolle toiselle puolen tuolin, niin toteutuisikohan se uni
Ahtaaseen väliin istuminen tarkoittaa, että sinulla on epäilyksiä sen suhteen, sopisiko ja sopeutuisiko hän elämääsi, jossa kaikki on jo valmiiksi järjestyksessä, ja asiat ikään kuin omissa laatikoissaan. Tämä on asia, joka sinua mietityttää ja joka pitäisi nostaa pöydälle. Epäilet, että sinun elämääsi osaksi tuleminen saattaisi olla hänelle liian ahdas paikka ja että hän ei ehkä sopisi siihen. Ajattelet, että jotain laatikoita pitäisi sulkea, jos hän tulisi elämääsi, eli sekin mietityttää, joutuisitko luopumaan jostain tai rajoittamaan jotain tekemisiäsi hänen vuokseen. Pohjimmiltasi kuitenkin uskot, että elämänne olisivat yhteen sovitettavissa.
Nuoret naiset saattavat merkitä sitä, että ajattelet muidenkin naisten olevan hänestä kiinnostuneita, ja epäilet omia mahdollisuuksiasi. Tähän liittyy ristiriitaisia tunteita: toisaalta ajattelet, että ne toiset ovat nuoria ja nättejä, mikä luo epävarmuutta. Toisaalta ajattelet, että eivät he ole sinua parempia, vaan olet aivan tasavertainen heidän joukossaan - ehkä kokeneempikin ja ikäistäsi nuoremman näköinen. Kuitenkin tämä epävarmuus saa sinut ikään kuin vieraantumaan omasta elämästäsi, ja se on kiusallista. Pelkäät, että tilanne muuttuu, jos suuntaudut hetkeksi omaan elämääsi. Epäilyttää se, että onko mahdollisuuksia vielä, vai onko asetelma muuttunut ja onko tapahtunut jotain, josta et tiedä. Tarjolla olisi siis jotain vaaleanpunaista ja makeaa, mutta sinulla on ristiriitaisia tunteita ja et ole aivan varma, olisitko valmis kaikkeen siihen, mitä on tarjolla ja mitä se merkitsisi omalle elämällesi ja sen järjestykselle.
/UT-P
PS Oliko alkuperäisessä viestissä myös viittaus siihen, että tulit taloon suoraan makuuhuoneeseen? Se viittaisi siihen, että on ollut jokin intiimi kokemus, joka on ollut väylä, joka on saattanut sinut tähän tilanteeseen, näiden ajatusten äärelle.

vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Olisi ihanaa päivän päätteeksi tulla viekkuusi lepäämään. 🥰
Mulla on tänään karannut ajatukset laittoman paljon siihen miltä tuntuisi olla sylissäsi istumassa. 😍
Mulla muuten lähtee toi moottori käyntiin hyvin pienestä. Ei tarvitse kuin vähän koskea niin oon jo you know. 😄😳
Rakkaudella M.K.K

Yhteistyössä