SekopääHanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia.
Oikein paljon unihaleja ja pusuja sinulle.
On ikävä.
Varmaan olisi yhtä hymyä jos jakaisin päiväni kanssasi. Olisitko minun uljas ritarini niin olisin sinun oma prinsessa.
Mitenhän jaksaisit mun yöllisia haluamisia. Mä saatan herätä tähän kesken yöunien.
Mä en tiennyt että tupakointi laskee estrogeeni tasoja. Mä oon hakenut asuntoa "huonoilta" alueilta. Ehkä tulisi vaan kotoisa olo siellä. Sitä kun kasvoi kerrostalo lähiössä jossa tuli nähtyä vaikka ja mitä. Pentuna siskon kanssa käytiin tökkimässä kuollutta ihmistä kepillä.
Rakkaudella M.K.K
viikonloppuna uusi yritys ja tapaaminen🩷🩷🩷🩷🩷🩷
Hyvästi! – mitä se merkitsee?Tässä universumissa ei onnistanut
Ihan hyvillä mielin. Pientä ahdistusta ja stressiä. Pitäisi malttaa mennä nukkumaan mutta tulee Taru sormusten herrasta telkkarista.Millä mielin?
Hyvää yötä rakas, nuku hyvin rakas.Hyvää yötä ja kauniita unia rakas.
nm
Hyvästi! – mitä se merkitsee?
Onko se loppu vai alku tie?
Hyvästi! – kaikkein haikein sana,
joka sydämen syvyyksiin painaa.
Eino Leino
Ku ois etes yhen päivän kierron normaali.Millä mielin?
Kuinka niin?Jos muilta kysytään niin kaiken teen väärin, luultavasti kaivatunkin mielestä
väsynein mutta toiveikkainMillä mielin?
Samaa mieltä rakas.Olet oikea minulle.
väsynein mutta toiveikkain
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia.
Oikein paljon unihaleja ja pusuja sinulle.
On ikävä.
Varmaan olisi yhtä hymyä jos jakaisin päiväni kanssasi. Olisitko minun uljas ritarini niin olisin sinun oma prinsessa.
Mitenhän jaksaisit mun yöllisia haluamisia. Mä saatan herätä tähän kesken yöunien.
Mä en tiennyt että tupakointi laskee estrogeeni tasoja. Mä oon hakenut asuntoa "huonoilta" alueilta. Ehkä tulisi vaan kotoisa olo siellä. Sitä kun kasvoi kerrostalo lähiössä jossa tuli nähtyä vaikka ja mitä. Pentuna siskon kanssa käytiin tökkimässä kuollutta ihmistä kepillä.
Rakkaudella M.K.K