Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Oikein paljon unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Minusta olisi ihanaa aloittaa ja lopettaa päivä hellyyden osoituksilla. Halittelua ja suukottelua. 🥰
Pitää toivoa oikein kovasti sinua joululahjaksi. 😍
Olisipa lunta niin koirat eivät kuraantuisi. Koirien pyyhkeet loppuu kesken. 😄 Mä joudun välillä kantaa sillan yli yhtä koirista. Se pelkää vettä kun tippui pentuna jäihin kun juoksi vapaana järven jäällä. Mä kävin sen sieltä onkimassa. 😬 Noin kuukausi enään niin olen sitten vanha akka. 😂 Sullakin on kohta synttärit. 🥳
Rakkaudella M.K.K

vierailija
Taidan pyrkiä pitämään taukoa näistä ketjuista, imeytyy vaan itseeen epämiellyttävää energiaa täältä. Ikävöin silti hiljaa itsekseni ja toivon meistä meitä vaikka heikolta näyttääs.

vierailija
Kenelle sinä uskallukseton perheellinen kirjoitit vauvan kaipausketjussa? Olisit laittanut edes tunnisteita kenelle se 'menisi eteenpäin'-viesti on. Olet aika epäreilu kun selkeästi jotain olet tehnyt. Kerran sinä olet häntä itsekin kaivannut ja saanut hänet rakastumaan itseesi.

vierailija
Murrr, ärsyttävää, kun ”joka”viestin perään sotketaan E-kirjain. Ei ollut E - kirjaimelle jumalatar viesti.
.
.
Huomasin, mutta en tiedä kuka
sinun jumalatar-viestisi sabotoi.
Pahoittelen. Olen erikseen vielä
maininnut, etten ole mkn 'jumalatar', aivan tavallinen
kuolevainen vain. En käsitä,
mistä tämä 'eemeily meemeily' tarkalleen ottaen alkunsa sai. Joku/jotkut alkoivat trollata minua päivittäin
useita kuukausia sitten.
Järkytyin siitä itsekin, uskokaa
pois. Kun se jatkui ja jatkui vain..
.
Aaarrghh.. kunnon
kaasuvalotusta.
.
[Laitoin juuri tähän
liitt. yhden viestin, mutta
se on vielä modella
käytettyäni emoticoneja].
.
Poistun, arvon ladyt.
.
Oikein hyvää yötä.

yt E
.
.

vierailija
Kenelle sinä uskallukseton perheellinen kirjoitit vauvan kaipausketjussa? Olisit laittanut edes tunnisteita kenelle se 'menisi eteenpäin'-viesti on. Olet aika epäreilu kun selkeästi jotain olet tehnyt. Kerran sinä olet häntä itsekin kaivannut ja saanut hänet rakastumaan itseesi.
Eli se voi olla sulle. Olet säätänyt varatun kanssa. Eiköhän se yhteys ole katkennut oikeassa elämässä ja näin ollen molempien ymmärrettävissä.

vierailija
Ei ollut multa, jos olet N-mies. Kirjoitusasusta päätellen olet nainen. Vastasin nyt kuitenkin.

Yhteistyössä