vierailija
Miten muodostuu 'maine' kun meidän kahden väliset asiat on meidän kahden välisiä. En ole puhunut niistä kenellekään. Koskaan. Ehkä just siksi tästä on tullut mulle tosi raskasta.
Tämä oli paha, samat tunnelmat. Miksi et laita viestiä, mitä pelkäät?Mä en halua lähteä sinne meidän yhteiseen reissuun jos sun fiilikset on kaverillisia.
Luovu siis nikotiinistä.Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia.
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle.
Tykkään kun olet ihana, kiltti, ystävällinen, huomaavainen, rauhallinen, hassu, koira ihminen, perhe ihminen, hyvän tuoksuinen, et ole pinnallinen, ulkoilu ihminen, tässä oli nyt joitain ihania asioita sinussa.
Voisinpa kietoutua sinuun kiinni ja halitella sekä suukotella sinua oikein paljon.
Mä en ota kavereita tai tuttuja kylään. Mulle koti on rauhoittumisen paikka ja safe space. Oma pesä mihin muilla ei ole asiaa paitsi rakkailla. Mua on alkanut ahdistamaan oma kroppa. Mä en pysty katsomaan itseäni enään peilistä. Entä jos mä vaan jatkan kuihtumista. Mun pitää saada lopetettua nikotiinin käyttö kun tiedän että se kiihdyttää aineenvaihduntaa ja vaikuttaa jotenkin lihasten kasvuun. V*tun riippuvuus.
Rakkaudella M.K.K
Sama mulla.Miten muodostuu 'maine' kun meidän kahden väliset asiat on meidän kahden välisiä. En ole puhunut niistä kenellekään. Koskaan. Ehkä just siksi tästä on tullut mulle tosi raskasta.
Mihin kysymykseen et ole saanut vastausta?Ihan kuin olisit täällä ja vastailet muille luulleen niitä minun kirjoituksiksi. Ja kun kysyn jotain, vaikenet. Tämä on ihan naurettavaa.
Missä listassa?Tämän takia nimeäni ei ole listassa
SiviilisäätyynMihin kysymykseen et ole saanut vastausta?
Harha tuokin.Ihan kuin olisit täällä ja vastailet muille luulleen niitä minun kirjoituksiksi. Ja kun kysyn jotain, vaikenet. Tämä on ihan naurettavaa.
Taisit missata kohdan "Ihan kuin"Harha tuokin.
ReissuMissä listassa?
Puheet on vuorostaan sulla. Mä oon aika paljon yrittänyt.Tämä oli paha, samat tunnelmat. Miksi et laita viestiä, mitä pelkäät?
Ai kenen kanssajutellaan huomenna vielä, hyvää yötä
SydiksenAi kenen kanssa
Nää tenttaukset siviilisäädystäSiviilisäätyyn
Väärä henkilöPuheet on vuorostaan sulla. Mä oon aika paljon yrittänyt.
Kirjoittajat ei aina halua vastata todellisuuteen yhteydessä oleviin yksityiskohtiin. SivuSiviilisäätyyn
Varattuja en lähesty. Siinä se.
Tai sitten ne on tiedosdaKirjoittajat ei aina halua vastata todellisuuteen yhteydessä oleviin yksityiskohtiin. Sivu