Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
M-kirjaimella alkava on minusta kiinnostunut, mutta minulla ei KOSKAAN ollut vähäisintäkään kiinnostusta häntä kohtaan. Milloinhan idiootti sen tajuaa. Tulepa vielä kasvotusten näkemään, niin näet, että ei minua kiinnosta. Edes kaveriksi en sinua halunnut, koska en yksinkertaisesti jaksa hengata tylsien ja epäsivistyneiden kanssa. Kuulostaa karulta, mutta olen kyllästynyt tuon yhden peikon viesteihin. Hyh kun oikein puistattaa koko eukko.
Noh. Tässä yksi M-a. Eipä pelkoa, koska en kirjoita tänne tunteellisia vonkausviestejä.

Sinä tosin kuulostat enemmän trollikat, joka tahtoo ainoastaan pahoittaa mielen. Hyh-ilmaisusi ei kuulosta kypsältä tai sivistyneeltä. Saatika idiootiksi kutsuminen.

Vaikutat siltä kuin mustasukkaisuuksissa kirjoittaisit lyttäysviestiä naisena, naiselle.
 
vierailija
M-kirjaimella alkava on minusta kiinnostunut, mutta minulla ei KOSKAAN ollut vähäisintäkään kiinnostusta häntä kohtaan. Milloinhan idiootti sen tajuaa. Tulepa vielä kasvotusten näkemään, niin näet, että ei minua kiinnosta. Edes kaveriksi en sinua halunnut, koska en yksinkertaisesti jaksa hengata tylsien ja epäsivistyneiden kanssa. Kuulostaa karulta, mutta olen kyllästynyt tuon yhden peikon viesteihin. Hyh kun oikein puistattaa koko eukko.
Olenkohan minä tuo peikko... Laita jokin tunniste hänestä tai kenen viestejä luulet häneksi.
 
vierailija
Kyllä, olen epävakaa. Hormonitoimintakin aika sekaisin.
Menetkö kertomaan vaivoistasi jollekin toiselle palstalle. olen saanut tarpeeksi kuulla terveysvalituksia irl. Mieti myös oletko epävakaa vai ympäröivätkö sinue he, jotka tekevät parhaansa provosoidakseen sinua. Päätin juuri ihmissuhteen, josta olisin ystävälle jo vuosia sitten, että katkaise suhde. Ei kukaan ansaitse sitä kohtelua ja suhtautumista, miten käyttäydyttiin. Eli tsekkaa ensin ympäristö ja ihmissuhteesi ja sen jälkeen harkitse diagnoosia.
 
vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Kaipaan sinua paljon. 🥺
Olisi maailman ihaninta nukkumaan mennessä kietoutua kiinni sinuun. Voisi myös vähän suukotella sinua siinä. 🥰
Mulla tulee vasta 2 km juoksemisen jälkeen rasitusastma kohtaus. Whii. Sieltä juoksukunto tulee pikkuhiljaa takaisin. 💪😁 Minusta on todella huvittavaa se kun mun hoikkuus on ongelma muille ihmisille. Ihan kuin se olisi heiltä jotain pois. 😆
Rakkaudella M.K.K
 
vierailija
Millaisia viestejä hän Vauvan ketjussa sulle kirjoittelee? Lopettaisin tietenkin jos varmuudella tietäisin. Eri.
En halua avata, mutta välillä hyvinkin tunnisteellisesti. Haluaisin jutella hänelle irl ja kertoa, että tiedän myös, mitä on tehnyt irl. Asiaa selvitellään. En siis häntä ole kaipaamassa täällä vaan ihan toista. Mutta nyt en ole enää tähän vastaamassa, koska alan nukkumaan.
 

Yhteistyössä