Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
1317 sivua roskaa vauvatuubaa ja pari viimeistäki viestii ennen lukitusta tutun trollin horinata. Kun nämä jankkaavat turhakenaiset vaan alkais tekee jotain merkityksellistä elämällään ja kaikella tolla vapaa-ajallaan, esimerkiksi nyt vaikka kutoo villasukkia köyhille tuonne Ukrainan sodan orpolapsille.
 
vierailija
Sinua ei totisesti kiinnosta tulla nähdyksi tai nähdä minua. Sen olen havainnut varsin selvästi.
Meit on moneen junaan. Ajoittain epäsosiaalisia. Ala-asteelta lähtien. Joku päivä voi hyvin jutella kaverinsa kanssa filosofisia juttuja matkalla koulusta kotiin ja sitten taas tavata saman kaverin metsästä välttelemästä ihmisiä.

Se hetki, kun tajuatte olevanne samanlaisia. Toisella vaan päässä ehkä vähän paskaa ja toisella ei.

Niin paljon on perspektiivisidonnaisia asioita, mieltymyksiäkin tavallaan, jotka harvalle tulee mieleenkään. Kunhan sanoin. Kuitenkin itseasiassa tykkään tavata ihmisiä, toisaalta taas en aina.
 
vierailija
Jos ois vaikka täysin tuoreessa muistissa metsän joka ikinen polku, levylle ilmakuvattuna ja merkittynä jokainen ja myös todennäköksimmin preferoitu reitti, jota käytät. Ymmärrys siitä mihin menet liikkuessasi, mihin kellonaikaan, mitä varten.. Ihan vaan ajatustani, kun luulen henkilön syyllistyneen mahdollisesti anteeksiantamattomaan väkivallantekoon. Tavallaan salapoliisityötä.

Ainoa vaan, ettei sillä henkilökohtaisesti ole minulle mitään merkitystä, tai että tuntisin mitään erityisiä tuntemuksia juuri sinua kohtaan. Ihan vaan sivusta ja ajattelun aihetta.
 
vierailija
Pahoinpitely ei ole mikään kevyesti käytettävä sana. Sanoilla voi myös lyödä suoraan naamaan.
Mitä jankkaatte. Kai asianomaisen tietää parhaiten, että jos joku tuntematon vaikka heittää heijaria jotain kohti niin että se tuntuu seuraavanakin päivänä. Niin että kyllä silloin kyseessä on vähintään lievä pahoinpitely. Alue mihin isku myös kohdistuu määrittää. Älkää jankatko enää aiheesta.
 

Yhteistyössä