Älä sitten aja ketään polttamaan siltoja. Mua hän kohteli yksinkertaisesti törkeästi ja itsekin myönsi olleensa kamala mua kohtaan. Kaikkeen kohteluun ei tarvitse suostua eikä sitä hyväksyä. Älä tee asioita niin, että normaalijärkinen ihminen lähtee sun luota ja luultavasti pysyvästi siksi ettei hän sun kohtelusi takia näe mitään muuta vaihtoehtoa. Et säkään sanoisi väkivaltaa kokeneelle et hei itseäs saat syyttää välien katkomisesta ihmiseen, joka tahallaan satutti. Tässä nyt ei ollut kyse niin extremestä, mutta henkisestä kaltoinkohtelusta kyllä. Sellaisesta että mun mielenterveys on todella ollut pahasti koetuksella ja tosi huonossa jamassa. Muutenkin, ei ihan varmana koske sua yhtään mitenkään.Älä selitä. Jos poltat sillat, teet sen täysin omista lähtökohdistasi.
Ohho, sullahan meni pikkarit solmuun ja vielä ihan muiden ihmisten asioista kuin omistasi . Käyttäydynkin, kiitos kysymästä, pikkuankeuttaja.Vinkki sulle: ala käyttäytymään ja toimimaan niin kuin aikuinen.
Ja pieru päälle!Pyllistys huomenna trikoissasi
Tää oli pahaJa pieru päälle!
Hyvää yötä, rakas.Hyvää yötä kauniille naiselle pikkukaupunkiin rannikolle.
Mikä saa sut surulliseksi?Minä olen surullinen. Sori siitä.
Se on ihan ok.Minä olen surullinen. Sori siitä.
Mikä teitä estää saamasta toisianne?Et ikinä tule tajuamaan, miten tärkeä olet ollut mulle. Ja kun tajuaa, että meitä ei tule, se nyt sattuu surettamaan aika mittaamattomasti.
Kaikki järjestyy, älä sure.love you though