Minihameessa ?Istuisin mielelläni sun vieressä. Katselisin sua silmiin ja hymyilisin.
Ilman alkkariaMinihameessa ?
Asu vapaa. Kaikki käy.Minihameessa ?
Siis alasti kahden kesken? - SopiiAsu vapaa. Kaikki käy.
Toki vain jos oot kaivattu, etkä mikään karvainen setä.Siis alasti kahden kesken? - Sopii
Millon mennään? Alasti kahden kesken, meille vai teille?Siis alasti kahden kesken? - Sopii
Äh. No tota. Mee suihkuun tai jotain?H####, en vain ikävälleni voi mitään. Love potion nr. 9 relative soul mate.
Jos oot kaivannut enemmän ku kaks vuotta, ni en ilkeilläkseni sano tätä. Tää on vaan mun mielipide. Jos yhtään tuntuu pakottavalta, ni lähe vaan menee näist. Ei kukaan oo sen arvoinen, että pitää toista tuskissa noin kauan.ensin vauvasivusto, sitten kaksplus, mitä seuraavaksi, ainakin tässä on kaivattu vuosissa enemmän kuin kaksplus…
En mä kaivattuun ole väsynyt, mutta näihin sivustoihin totta tosiaan ajoittainJos oot kaivannut enemmän ku kaks vuotta, ni en ilkeilläkseni sano tätä. Tää on vaan mun mielipide. Jos yhtään tuntuu pakottavalta, ni lähe vaan menee näist. Ei kukaan oo sen arvoinen, että pitää toista tuskissa noin kauan.
Jos hän sanoisi mulle näin niin se kuulostaisi siltä, että häntä itseään ei kiinnosta.Jos oot kaivannut enemmän ku kaks vuotta, ni en ilkeilläkseni sano tätä. Tää on vaan mun mielipide. Jos yhtään tuntuu pakottavalta, ni lähe vaan menee näist. Ei kukaan oo sen arvoinen, että pitää toista tuskissa noin kauan.
Ei sanonut. -kaivattuJos hän sanoisi mulle näin niin se kuulostaisi siltä, että häntä itseään ei kiinnosta.
Kuka olet, ketä beibittelet?Millon mennään? Alasti kahden kesken, meille vai teille?
Beibi en haluis vonkaa, mut ku..
En valitettavasti aio antaa vastausta tuohon.Kuka olet, ketä beibittelet?
No sehän se onkii näitten tyhjänhuutelijoijen ikioma psykkoottine saippuakupla, tämä ja muut huuhaapalstat. Harhoissa vellottaan, lilluttaan ja hattarata kaipaillaan 10 vuotta, keviästi. Härnätään, mittään konkreettisia ei kuitenkaa tapahu, ei koskoon eikä millonkaa. Jos nyt kalliin aikasa huaskata haluaa, niin mikäs siinä, oikein oiva harrastus, minulle ihtelleni riitti 1 vuoden emännän perrään huuhaakaipailu. Tulos luu kouraan, nolla ja ulos!En valitettavasti aio antaa vastausta tuohon.
sun kanssa suihkuun?Äh. No tota. Mee suihkuun tai jotain?
Mä kävin jo.H####, en vain ikävälleni voi mitään. Love potion nr. 9
sun kanssa suihkuun?