vierailija
Mitä nyt on tapahtunut?Mitä olin sulle hetki sitten, sitä ei enää ole. Olen pelkkä roska sulle. Miten sellainen muutos voi tapahtua noin äkkiä?
Mitä nyt on tapahtunut?Mitä olin sulle hetki sitten, sitä ei enää ole. Olen pelkkä roska sulle. Miten sellainen muutos voi tapahtua noin äkkiä?
Tuntui liikaakin.Edes ajatuksen tasolla ei sitten tuntunut omalta?
Mukavaa päivää.
Pitäisikö sun nyt ihan oikeesti selvittää noi jutut irl? Tai jos olet noin pahassa palstaharhassa, niin netti kiinni. Kaikella ystävällisyydellä.Et siis aio selittää? Jätät vain tylysti?
Totta kai voi jos on viestintäyhteys kaivattunsa kanssa. Etkö voi viestiä hänen kanssaan henkilökohtaisesti ilman anonyymiä palstaketjua? Toivottavasti onnistuu. Yritä nukkua jos olet valvonut koko yön.Miksei asioita voi yrittää korjata?
Buon giornoTi amo
Siksi, etytä jos on aina joutunut sopeutumaanja hyväksymään ja tahdon yli on vuosia kävelty niin mitta tulee täyteen jossakin vaiheessa.Välttämättä ulkoinen maailma ei ole itsessään se myrsky; ehkä joskus ihmismielemme on se todellinen myrsky vesilasissa. Se, miten suhtaudumme vaikeilta tuntuviin ja yllättäviinkin uusiin tilanteisiin, vaikuttaa enemmän hyvinvointiimme kuin itse ne tilanteet ja hetket. Kun keskitymme vastustamaan tai valittamaan olosuhteistamme, kulutamme voimavarojamme ja energiaa siihen, mikä yleensä lisää stressiä ja ahdistusta. Miksi emme siis keskittäisi niitä energioita hyväksymiseen ja sopeutumiseen.
Salamien ohessa tähdenlennot vangitsevat katseeni ja mietteeni, yhä sinä mielessäni. Ihanat elokuun yöt.
M a r t t yyriEt siis aio selittää? Jätät vain tylysti?
Eiks tuo nyt ole selvää, ettei toinen osapuoli ole halukas jankuttajan kanssa juttelemaan. Sen verran sekopäistä ja pakkomielteistä viestintää, että taatusti on estetty irl.Totta kai voi jos on viestintäyhteys kaivattunsa kanssa. Etkö voi viestiä hänen kanssaan henkilökohtaisesti ilman anonyymiä palstaketjua? Toivottavasti onnistuu. Yritä nukkua jos olet valvonut koko yön.
Ihan asiallisesti viestin. Ei tuossa ollut mitään marttyyrimaista. Tuleeko vielä haastattelut päälle?M a r t t yyri
No tämä. Kannattaako jättää jonkun palstan varaan asia joka herättää noin suuria tunteitaPitäisikö sun nyt ihan oikeesti selvittää noi jutut irl? Tai jos olet noin pahassa palstaharhassa, niin netti kiinni. Kaikella ystävällisyydellä.
Kaikkea hyvää sinulle<<< Huomenta >>>
Vilkasta sanahelinää tällä tontilla su 11.08. iltapäivä, ilta + yö. Pitkiä vuodatuksia - ihmisillä kiivas kaipuu kaivatun kaikkuun.
Ainuttakaan vuodatusta ei minulta - muutaman av - sulun jälkeen kirjoitetun humoristisen viestin jälkeen.
Ei täällä, ei Vauvalla. ✓✓✓
.
Minun osaltani nyt mental update/tietoinen päätös jättää koko kesän kestänyt 'kansanfoorumin' lukuharraste' kokonaan pois; joten sinä pk - seudun komeusjumala et täällä etkä muualla tule terveisiä minun kynästäni enää saamaan. Saatan aamuisin somen ohella vilkaista, mutta en enää kommentoida.
.
Minulla on ikävä kyllä tuo tietty sinnikäs 'stalker fan club' [naisia mukana koko joukko] koko ajan kannoillani etsimässä täältä mitä tahansa tekstiä/sabotoimassa. He hanakasti omivat tekstejäni, jotka eivät minun kirjoittamiani lainkaan saadakseen juoruja kahvihetkiinsä. Erittäin kiusallista. On introvertti - askeetikkona kaikkea huomiota suorastaan karttavana aika raskasta olla pakkomielteisen kiinnostuksen [ja kateuden ://] kohteena.
En siitä nauti.
.
Ehkä minun uniikki blueprinttini/ pioneerifrekvenssini on se happi, jota he sieluissaan janoavat, vaikka eivät sitä tietenkään tunnista tai tunnusta tai credittia minulle mistään anna. Naiset varsinkin usein ovat sillä tapaa hyvin toksisia; Ihailu näyttäytyy ei suinkaan hyvantaht. sisarellisena kehuna tai kannustuksena,
vaan fleksaa
muotonsa sinne matalaan frekvenssiin; V - ihailun vibraan! Tässä nimenomaan naisilla olisi hyvin paljon petraamista; kyky arvostaa toista naista sisarellisesti ilman jatkuvaa kilpailua ja vertaamista.
.
Minun koko elämänmittainen totaalipäihteettömyyteni näyttää erityisesti ärsyttävän nimenomaan tiuhaan juhlivia päihdeaddikteja. Jostain syystä näin
Mennään siis ~
'telepatiatekstarein' toistaiseksi.
minä, Valonkantaja x
..universumin sivulta
.
Älä sure, kaikki on hyvin ystävä.Et siis aio selittää? Jätät vain tylysti?