Tuskinpa olen kaivattusi, joten älä huoli. lisäksi, jos koet olleesi ventovieraan asemassa tai kyse on ollut satunnaisesta hetken kestäneestä kohtaamisesta, niin mitä silloin kaipaisit tai mihin perustaisit merkityksen?Karua tekstiä. Vähänpä kaikki sulle merkitsi.
Kenelle? Täällä ei näy lennot.Salamien ohessa tähdenlennot vangitsevat katseeni ja mietteeni, yhä sinä mielessäni. Ihanat elokuun yöt.
?Luepa omat tekstisi läpi.
Ketä kaipaat??
Jos viittaat karuuteen niin käsitykset ja asenteet ovat syntyneet kokemastani eivät olleet alkuperäisiä aatteitani maailmasta, ihmisyydestä ja elämän merkityksellisyydestä. Valitettavasti olen kohdannut runsaasti heitä, joiden käsitys on ollut, että olen olemassa ainoastaan heidän toiveidensa toteuttamista varten riippumatta siitä miltä minusta tuntuu tai mitä haluan. Se nyt vain loppuu tähän enkä suostu enää olemaan k-päiden kynnysmattona tai heidän oletustensa mukaan elämiseen.
Ajattelin, että jospa kaivattu haluaa nähdä asiat nyt noin.Tuskinpa olen kaivattusi, joten älä huoli. lisäksi, jos koet olleesi ventovieraan asemassa tai kyse on ollut satunnaisesta hetken kestäneestä kohtaamisesta, niin mitä silloin kaipaisit tai mihin perustaisit merkityksen?
Niin pitäisi. Selkeesti menee vähän lujaa nyt. Itsekin olen palstaharhassa joskus ollut, mutta osalla menee välillä suht syvään päätyyn kun kuvitellaan sen ihan kommunikointivälineissä blokanneen kaivatun setvivän ja viestivän asioita hyvin hyvin yleismaailmallisten ja yleensä lyhyiden tunnisteettomien viestien kautta heille. Sanon tämän ihmisenä, jolla ei itsellään ole nyt yhteyttä rakkaaseen ihmiseen, ihmisenä joka on palstaviesteistä harhaillutkin ja joka viljelee itsekin ainakin keveähköjä tunnisteita pienen toivonkipinän takia. Surettaa niiden puolesta, jotka täällä vuosia joka ilta yrittävän setviä ja huudella ratkaisua kokemaansa hämmentävään palstan ja irlin väliseen kohtaamattomuuteen ihan tosissaan kuin tosissaankin kommunukoisivat kaivatulleen.Tällaisissa ketjuissa pitäisi pystyä liputtamaan jotkut kirjoittajat tauolle, jos leikkaa liikaa kiinni.
Ellei ole kohtaamista irl niin viestihän on harvinaisen selkeä.Niin pitäisi. Selkeesti menee vähän lujaa nyt. Itsekin olen palstaharhassa joskus ollut, mutta osalla menee välillä suht syvään päätyyn kun kuvitellaan sen ihan kommunikointivälineissä blokanneen kaivatun setvivän ja viestivän asioita hyvin hyvin yleismaailmallisten ja yleensä lyhyiden tunnisteettomien viestien kautta heille. Sanon tämän ihmisenä, jolla ei itsellään ole nyt yhteyttä rakkaaseen ihmiseen, ihmisenä joka on palstaviesteistä harhaillutkin ja joka viljelee itsekin ainakin keveähköjä tunnisteita pienen toivonkipinän takia. Surettaa niiden puolesta, jotka täällä vuosia joka ilta yrittävän setviä ja huudella ratkaisua kokemaansa hämmentävään palstan ja irlin väliseen kohtaamattomuuteen ihan tosissaan kuin tosissaankin kommunukoisivat kaivatulleen.
Rauhoitu ja hengitä. Jos viittaat plstan teksteihin niin todennäköisesti kaipaamasi henkilö ei ole niitä kirjoittanut.Mitä olin sulle hetki sitten, sitä ei enää ole. Olen pelkkä roska sulle. Miten sellainen muutos voi tapahtua noin äkkiä?
Ei ne kaikki välttämättä liity vauvikseen mitenkään.En tiedä mitä nää jutut täällä on, eikä aavistustakaan mitä vauviksella on kirjoteltu, en lukenu niitä viestejä päivällä.
Juu, ei tietysti.Ei ne kaikki välttämättä liity vauvikseen mitenkään.
Joku muu. Olenhan sanonut etten käytä täällä koskaan sun alkukirjaimia jne.Voitko sanoa, olitko se sinä vai joku muu?