vierailija
Muuttaa.Ap on nainen, muuttaako tilannetta?
Muuttaa.Ap on nainen, muuttaako tilannetta?
Hyvä kysymys. Ehkä tieto siitä, että on varattu. Käsittääkseni ei ole. Ja tämä on vähän twisted, kun itsekin olen, enkä edes halua häntä suhteeseen. Minä vain luulen, että sydämelleni olisi helpompi luovuttaa, kun tietäisin, että nyt hänellä on joku (joka rakastaa).Mikä olisi sellainen asia mikä saisi sinut unohtamaan kaivatun?
Eipä taida kaivattusi olla sinulle se tietty.Se, että tapaisin jonkun vielä kauniimman, lahjakkaamman, mukavamman, sopivamman ym. ja hänen kanssa klikkaisi heti ja asiat etenisivät nopeasti. Se on äärimmäisen epätodennäköistä, mutta voittaahan joku aina lotossakin.
Jos hän tulisi päin naamaa sanomaan jotakin ilkeää.Mikä olisi sellainen asia, joka saisi sinut unohtamaan kaivatun?
Ei tietenkään ole, koska hänellä ei ole tunteita minua kohtaan. Se oikea voi olla vain sellainen, jonka kanssa on molemmin puoleiset tunteet ja halu.Eipä taida kaivattusi olla sinulle se tietty.
Sivu
Ei tuossa niin sanottu.Haluatko kaivattusi unohtavan sinut?
Painuhan helvettiin.Hyvä kysymys. Ehkä tieto siitä, että on varattu. Käsittääkseni ei ole. Ja tämä on vähän twisted, kun itsekin olen, enkä edes halua häntä suhteeseen. Minä vain luulen, että sydämelleni olisi helpompi luovuttaa, kun tietäisin, että nyt hänellä on joku (joka rakastaa).
Ja itse toimit paremmin? Miten?Tähän hän kai on pyrkinytkin, että vihaisin häntä ja katkeroituisin niin pahasti ettei tarvitse koskaan pelätä enää minkäänlaista kontaktia tai pyrkimystä yhteyteen. Siten voi paeta eikä tarvitse kohdata minua tai sitä mitä meidän välillä oli.
Ööh, ok. Miksi tuollainen hyökkäys?Painuhan helvettiin.
Olisiko sinulla pitänyt toimia silloin? Toimi nyt, heti.Sulla on perässä lukuisa joukko ihailijoita. Kaikki jäävät rannalle ruikuttamaan, minä tietysti mukaan lukien.
no kerro?Tiedän, mitä teet.
en tiedä. Samaa kysyn sinulta. Tai siis häneltä.Miksi piti rakastua sinuun?
Kuka,kehen?Miksi piti rakastua sinuun?
KerroTiedän, mitä teet.
Sepä hyvä. Itse en tiedä mitä tehdä.Tiedän, mitä teet.
Olet sivusta.Loppujen lopuksi, ei ollut!
Voi kuule, olen toiminut ja voin kertoa, että ei toiminut.Olisiko sinulla pitänyt toimia silloin? Toimi nyt, heti.
C'est mutualje t’aime
Samaa miettinyt useamman kerran. Muutenkin vertaansa vailla oleva keissi.Miksi piti rakastua sinuun?
Oli ja oli puhetta enemmästä, mutta ei toteutunut.Saanko kysyä, että oliko teidän välillä mitään konkreettista?
Ajattelen samaa itsekin, edelleenkin.Keväällä ajattelin, että ehkä jokin on nytkähtänyt eteenpäin ja olisi voitu lähentyä.