vierailija
Sitten et ole kaivattuni. T. ApOlen kaipaava mies ja kaipaan naisista ihaninta, älykkäintä ja kauneinta. Syntymäkuntaimme välinen ajomatka autolla kestää yli 2 tuntia.
Sitten et ole kaivattuni. T. ApOlen kaipaava mies ja kaipaan naisista ihaninta, älykkäintä ja kauneinta. Syntymäkuntaimme välinen ajomatka autolla kestää yli 2 tuntia.
Ok. En siis ole jättänyt erokirjaa sinullekaan. Hyvää yötä ja toivottavasti kaikki selviää kaivattusi kanssa.Sitten et ole kaivattuni. T. Ap
Kiitos! Samoin sinulle hyvää yötä.Ok. En siis ole jättänyt erokirjaa sinullekaan. Hyvää yötä ja toivottavasti kaikki selviää kaivattusi kanssa.
Olisin itse tarvinnut ne hyvästit päästäkseni kaipaussilmukasta ja hyvän toivomisesta.Oletko luopunut ja kenestä?
Koska et saanut, annoit itse?Olisin itse tarvinnut ne hyvästit päästäkseni kaipaussilmukasta ja hyvän toivomisesta.
Joka päivä yritän päästä näistä tunteista, mutta en nyt ole tarkoittamasi hyvästienjättäjä.Koska et saanut, annoit itse?
Selvä.Joka päivä yritän päästä näistä tunteista, mutta en nyt ole tarkoittamasi hyvästienjättäjä.
Kyllä,Ois mukava ilahduttaa sua välillä jotenkin..
Noin ajattelee varmasti moni muukin täällä. Lykkyä tykö.Eihän tässä järkeä ole, mutta eipä tunneasioissa järkeä olekaan. Olisi vain mukavaa joskus puhua kasvokkain tai ainakin niin, että tiedän puhuvani sinun kanssasi.
Ei ole aietta lähteä talveksi toisaalle, jos elämä täällä järjestyy. Riippuu monesta seikasta ja mistä seurasta itsensä syksymmälllä löytää eli onko syytä jäädä vai ei. Tämän hetkisillä spekseillä ei, mutta toisaalta moni ratkaisu on vielä hämärän peitossa.Jos vielä lähdet talveksi toisaalle...
M niin kuin måde, haluaa jännitystä siihen toiseen ketjuun ja pohjustaa sitä täälläkin. Älkää ystävät menkö retkuun!Millä kirjaimella jättäjän nimi alkaa?
Ketä kaipaat?Ei ole aietta lähteä talveksi toisaalle, jos elämä täällä järjestyy. Riippuu monesta seikasta ja mistä seurasta itsensä syksymmälllä löytää eli onko syytä jäädä vai ei. Tämän hetkisillä spekseillä ei, mutta toisaalta moni ratkaisu on vielä hämärän peitossa.
Kaivattusi ei vaikuta näihin valintoihin millään tavalla?Ei ole aietta lähteä talveksi toisaalle, jos elämä täällä järjestyy. Riippuu monesta seikasta ja mistä seurasta itsensä syksymmälllä löytää eli onko syytä jäädä vai ei. Tämän hetkisillä spekseillä ei, mutta toisaalta moni ratkaisu on vielä hämärän peitossa.
Bisogno di te.Ti amo