vierailija
Mitä sun iltaan sisältyy?Kiitos ja sitä samaa sinulle, punakettuni

Mitä sun iltaan sisältyy?Kiitos ja sitä samaa sinulle, punakettuni
Hiljaista... eikö mitään?Mitä sun iltaan sisältyy?
Mitä ihmettä... tuskin olet menossa nukkumaan näin aikaisinHyvää yötä rakas.
Olen pian. Kuudelta aamulla soi kello.Mitä ihmettä... tuskin olet menossa nukkumaan näin aikaisin
Onpa aikaista. Mitä suunnitelmia?Olen pian. Kuudelta aamulla soi kello.
Sitä mitä aina. Herään joka lauantai viimeistään kuudelta. Sunnuntai ainoa päivä jolloin joutaa nukkumaan tosi pitkään.Onpa aikaista. Mitä suunnitelmia?
Vai sellaistaSitä mitä aina. Herään joka lauantai viimeistään kuudelta. Sunnuntai ainoa päivä jolloin joutaa nukkumaan tosi pitkään.
Oon molempia. Oon molempia luultavasti myös huomenna. Ja sen jälkeenkin. Sun vaikeneminen ei asiaa auta.Vaikutat vaisulta tai väsyneeltä Jatketaanko juttelua huomenna?
Punakettu? Mistä se tulee?Kiitos ja sitä samaa sinulle, punakettuni
Sinun olisi hyvä levätä ja nukkua enemmänOon molempia. Oon molempia luultavasti myös huomenna. Ja sen jälkeenkin. Sun vaikeneminen ei asiaa auta.
Kuvassa näyttää, että sulla on punertava hiustenväri, punaruskeaPunakettu? Mistä se tulee?
Kuvassa näyttää, että sulla on pu ner tava hiustenväri, puna ruskeaPunakettu? Mistä se tulee?
Kumpi rahka?Mitä pidit sp:sta?
Vaikuttaako myös ilmojen viileneminen ja pimentyminen??Oon molempia. Oon molempia luultavasti myös huomenna. Ja sen jälkeenkin. Sun vaikeneminen ei asiaa auta.
Niin? Unen puutteenko ajattelet minua kuormittavan eniten?Sinun olisi hyvä levätä ja nukkua enemmän
Ei varmaan eniten mutta varmasti sillä on paljon vaikutusta. Olet sanonut, että nukut pätkissä. Unen puutteen taustalla on jokin syyNiin? Unen puutteenko ajattelet minua kuormittavan eniten?
EI edelleenkään tosikselleEi varmaan eniten mutta varmasti sillä on paljon vaikutusta. Olet sanonut, että nukut pätkissä. Unen puutteen taustalla on jokin syy Harmittaa, että olen ehkä pahentanut asiaa, esim. vaatinut muutoksia.
En ole tosis. Kuka se on....EI edelleenkään tosikselle
Johtuuko eniten kotitilanteesta?Ei varmaan eniten mutta varmasti sillä on paljon vaikutusta. Olet sanonut, että nukut pätkissä. Unen puutteen taustalla on jokin syy Harmittaa, että olen ehkä pahentanut asiaa, esim. vaatinut muutoksia.
Mistä sä tiedät mitä kenenkin elämässä on sattunut ja milloin. Ei sitä kaikkea jaella kaikenkansan tietoonTänään sain onneksi varmistuksen siitä, ettei mitään ikävää olekaan sattunut. Olitkin vain kusipää ghostaaja. Kiitos, nyt on hyvä siirtyä eteenpäin.
Hän joka jauhaa matamista.En ole tosis. Kuka se on....
Kaupallinen yhteistyö: Storytel