vierailija
NiinSe osui sitten sopivasti

NiinSe osui sitten sopivasti
Sopii minulle Voidaan ottaa myös jotain lukemista tai muuta tekemistä mukaan.
Kauniita unia sinulle rakastettuniHyvää yötä rakas.
Sinua, mitäs muuta?Mitä mietit?
Kiinnostaa jokainen sun ajatuksen nurkkakinSinua, mitäs muuta?
Pohdin sp lähettämistä 🤍Kiinnostaa jokainen sun ajatuksen nurkkakin
Nimittäin marjoihin liittyen, on ollut puhetta niin monta kertaa täällä 🫐Pohdin sp lähettämistä 🤍
Mikä sun sp?Nimittäin marjoihin liittyen, on ollut puhetta niin monta kertaa täällä 🫐
Mikä sun sp?Nimittäin marjoihin liittyen, on ollut puhetta niin monta kertaa täällä 🫐
LähetinMikä sun sp?
Et sytyttänyt mua tuleen. Oikean ihmisen kanssa voin olla vapaasti oma rivo itseni, sinun kanssa se ei onnistunut.En ymmärrä miksi haluat esiintyä netissä rivoja puhuvana kun et todellisuudessa ole yhtään tuollainen. Omana itsenäsi olisit ollut unelmien kumppani. Kaipa koet, että jonkun toisen roolissa esiintyminen tuo jotain lisäarvoa elämääsi.
Mistä tässä on kyse? Jos vettä on vähän niin tuli haihduttaa sen, jos vettä on paljon niin se sammuttaa tulen. No, kunhan pohdinArmoa, pyydän.
Muuten täsmää, mutta voiko olla hoikka ja kurvikas yhtä aikaa? Ennemmin olen jälkimmäinen.Kaipaan tervepäistä, intohimoista, nuorta, hedelmällistä, sivistynyttä, tatuoimatonta, hoikkaa, kurvikasta, naisellista, avointa, uskollista jne. naista. Ei sellaisia ole. Ei ainakaan Suomessa, jossa on vain läskejä lorttoja ja mt-potilaita.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel