Jep. Olen ollut täällä vaan kaivatun takia mutta en olisi päivää pidempään parisuhteessa sellaisen kanssa joka notkuu päivät pitkät palstoillaminun pitää lopettaa tämä on mennyt liikaa vuosia hukkaan.
niin se on. ei tässä ole kummankaan osalta rakkautta, ei luottamusta, eikä yhtään mitään hyvää. jos olisit rakastunut et käyttäytyisi noin. sun käytös on ihan kuin jonkun sairaan hullun käytöstä. taidat olla sellainen mutta tuskin tajuat koskaan.Ouch. Tää olisi paha jos olisi totta, sekin olisi hyvä tietää.
Mitä tapahtui?Olipa ikävää
ei tarvitse enää toivottaa yhtään mitäänHyvää yötä naiselle pikkukaupunkiin rannikolle.
Mikä tai mitä? Keneltä tämä?ei ole koskaan ollutkaan
Ite oot tylsä. Oot ollu jo vuosia.Tää on nykyään ihan tylsä ketju.
Mitä ihmettä tarkoitat?ei tarvitse enää toivottaa yhtään mitään
Hyvää yötä runomiesHyvää yötä naiselle pikkukaupunkiin rannikolle.
Kyllä, samaa mieltä, tämä on hyvä ketju hyvällä palstalla.Ite oot tylsä. Oot ollu jo vuosia.
Hyvää yötä runomies
Kiitos, ja hyvää yötä ja kauniita unia.hyvää jatkoa!
Käyttäytyisi miten? Älä sano mikä on mun puolelta totta, vain minä voin sen tietää… Oon yrittänyt vaikka mitä tän suhteen jossain vaiheessa, mutta en voi tietenkään yksin järjestää asioitaniin se on. ei tässä ole kummankaan osalta rakkautta, ei luottamusta, eikä yhtään mitään hyvää. jos olisit rakastunut et käyttäytyisi noin. sun käytös on ihan kuin jonkun sairaan hullun käytöstä. taidat olla sellainen mutta tuskin tajuat koskaan.
Nämä palstat koukuttavat ja vievät paljon valveaikaa, aikaa, jonka voisi käyttää hyödyllisemminkin, toivottavasti pian niin voikin tehdä kaivatun kanssa. Hyvää yötä kaikille.minun pitää lopettaa tämä on mennyt liikaa vuosia hukkaan.
Oot symppis ja suloinen. Sivusta tuntematon ystävä. Hyvää yötä.Hanipöpölille hyvää yötä ja kauniita unia.
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle.
Tilaisin yhden hanipöön tänne viekkuun.
Haluaisin nukkua sun päällä. Se olisi ihanaa.
Oh my god. Mä oon ollut 11 vuotta sinkkuna. Mä oon saanut paljon pakkeja. Syyt on yleensä ollut mun koirat tai se "ansaitset paremman miehen".
Rakkaudella M.K.K
Jos tämä olisi omalta kullaltani, niin en tietenkään petä tämän luottamusta, ei huolta, älä sure.Oon luottanut suhun, älä petä sitä nyt..
En notkuisi täällä jos olisi toimiva molemminpuolinen yhteys kaivattuuni, jolloin voisimme sopia kohtaamisesta.Jep. Olen ollut täällä vaan kaivatun takia mutta en olisi päivää pidempään parisuhteessa sellaisen kanssa joka notkuu päivät pitkät palstoilla