Samaa olen minäkin miettinyt.Olenko se oikeasti minä joka tänne kirjoittelee.
Mistä sen vois tietää?Olenko se oikeasti minä joka tänne kirjoittelee.
Saatat toimia vaistomaisesti, etkä tiedä sitä itse.Olenko se oikeasti minä joka tänne kirjoittelee.
En ole koskaan ollut hoitopotilaana saatikka osastolla mutta ei sitäkään voi pois sulkea.Trollit voinevat laittaa tenat, ottaa nyt ne iltaneuroleptit ja poistua pilailemasta. Eikös osastolla uniaika. Jotenka oikein hyvää yötä.
Aika tylysti sanottu.Oot vähän niin ku mun lemmikki. Sellanen kissanpentu joka välillä vähän raapasee ja puraisee kipeästi.
Olipa suloinen viesti.Oot vähän niin ku mun lemmikki. Sellanen kissanpentu joka välillä vähän raapasee ja puraisee kipeästi.
Ilmeisesti sinäkin. Kivaa iltaa. Toivottavasti tavoitat kaivattusi.Olenko se oikeasti minä joka tänne kirjoittelee.
Nainen ikääntyy hurjalla vauhilla tupakoidessaan kun tupakka näivettää kovaa vauhtia synnytyselimistön ja hiivuttaa estron tuotannon. Iho ohenee ja rypistyy jopa 20 vuotta ennen aikojaa. 35 vuotias toppa päivässä vetävä röökimuija on iholtaan kuin 55 savuton nainen. Ei pahalla teille naiset. Pitäkää ittenne hoikkina ja nätteinä miehillenne.Nikotiinistä ja tupakasta kannattaa hankkiutua eroon, myrkkyjä ovat. Onnea asuntojuttuihin.
Oon kyllä samaa mieltä. Tosin oon asunut vielä tätäkin huonommassa ja siellä oli taas toisaalta aika kiva asua. Täällä ei. Joten säästä se yksi neukkuparakki.Kerrostalot pitäis lailla kieltää. Teen sen ensimmäisenä jos musta tulee joskus Suomen diktaattori