Ois kyllä haadee saada murulta viestiOnko edelleen paikkoja, josta voi lähettää nimettömästi viestin toisen puhelimeen?
yritän parhaani edetä suutelu etäisyyteenHyväksyn, jos tulet lähemmäs.
Älkää vaan kertoko tätä tuolla vauvallaanonyymiteksti.fi
Vielä on matkaa, mutta milli kerrallaan.yritän parhaani edetä suutelu etäisyyteen
Kerron heti huomenna, niin alkaa puhelimet laulaa.Älkää vaan kertoko tätä tuolla vauvalla
Teepä se! Ilahtuisin. Minä lupaan laittaa, kun keittelen joulupuuroa.Saatan laittaa jouluna viestiin anonyymisti
Mulla on onneks salainen numero. Niinkin salainen, että kun poliisin piti soittaa mulle kerran se ei löytänyt mun numeroa mistään, eikä voinut soittaa suoraan mulle. Ehkä se olisi sen saanut kaivettua jostain, jos olisi rikoksesta epäilty, mutta yhteystiedoksi se ei sitä löytänyt.Älkää vaan kertoko tätä tuolla vauvalla
Pitäisin kumpaa tahansa onnellisena asiana.Jos mulle tulisi tuolta viesti, olisi todennäköisempää että se olisi Jeesukselta kuin keltään mua ajattelevalta.
Laita nytSaatan laittaa jouluna viestiin anonyymisti
Ai tulikin näkyviin mut jotenkin oudosti vasta 5min jälkeen tai jotain..Onko toi s24 jotenkin rikki, saan viestit läpi, ne näkyy hetken ja sitten katoaa saman tien?
Suomi 24:llä en enää edes käy. Palsta, josta seuraa ainoastaan ahdistusta sinne kirjoitettujen juttujen takia.Onko toi s24 jotenkin rikki, saan viestit läpi, ne näkyy hetken ja sitten katoaa saman tien?