Onpa koskettava viesti jollekin, kertoisit hänelle suoraan. Kunpa itse saisin minulle rakkaalta mieheltä tuollaisen.Mikä siinä on kun sinun ja minun ikäero ei tuntuisi itelleni missään. Kun ei minulla ole mitään kiinnostusta keneenkään toiseen sinun ikäiseen koskaan ollut vain sinuun. Sinun koko olemus on kokonaan iän ulkopuolella. Sinulla ei ole ikää, olet kuin joku ikuinen ajaton valoa säteilevä enkelihahmo. Jotain mitä en osaa tähän sanaksi pukea. Tykkään meni ruvelle.
Hyvää yötä, rakas.Hyvää yötä, rakas.
Ei ole ikinä ollut vaaleita hiuksia.Onko sulla vaaleat hiukset tällä hetkellä, entä minkä värinen paita, haluan vaan tietää jotain kun ei olla nähty..
Mitä ihmettä sä selität? Ketään tuskin kiinnostaa.Paikkakunnan Korppikotkat nokkisivat minut vihoissaan jos näkisivät minun arvostuksen sinuun. Ei ketään oikeasti kenenkään ikäerot häiritse kun ei tässä alle 20 pikkupentu kukaan ole. Korppikotkat vain raakkuu kateuksissaan. Itselleen nuo toivoisivat nuorta ihailijaa niin minä epäilen.
Hyvältä näytti siinä mielessä, että oli helppo ja kiva olla, mutta sitten sulle tuli joku, ihan kuin olisit suuttunut jostain.Alussa näytti hyvältä. Se myönnetään. Sit meni homma ehk sillee vähä oudoks.
Samaa mieltä. Yleensä myös saman tien oletan, että hissi ei näillä kulje ihan kattohuoneistoon astiNe paksut liimatut keinoripset 150 euroa hinta per istutus näyttää muuten aivan hirveältä tiedoksi tyylitajuttomat naiset. En miehenä voi ymmärtää kuka ja miksi niitä kärpäsen jalkoja naamaansa liimaa.
Kaipaatko siis itseäsi vanhempaa vai nuorempaa miestä?Onpa koskettava viesti jollekin, kertoisit hänelle suoraan. Kunpa itse saisin minulle rakkaalta mieheltä tuollaisen.
Siili ei ole huijasin
sama vanha leikkaus ja vihreä takki
Viettäisimmepä päivämme yhdessä, yöt myöskin.Syyssuunnitelmia... kutsuja...?
Kuka kutsuu? Riippuu siitäVaahteranlehti kasaan kohta heittäydyn! Tuu mukaan!
MuurahaisfarmariOletko kilpailuttaja?