Samoin.Hänellä oli numeroni tallennettuna ennen, ei enää.
Kaikkihan siellä on outoja viestejäNainen, oudot viestit toisella puolella eivät olleet minulta. Hyvää yötä rakas.
Miksi etMulla on kaivatun numero, mutta en voi siihen viestiä laittaa.
Kaivatun mielestä mun viestit on varmaankin outoja joka paikassa.Kaikkihan siellä on outoja viestejä
ohitrollaus alkoi voi ei.Mikään ei ole sinulta. Kaikki on vain omassa päässäni.
Miksi niin ajattelet?Kaivatun mielestä mun viestit on varmaankin outoja joka paikassa.
Nyt alkoi ilmeisesti.ohitrollaus alkoi voi ei.
Me ollaan outoja kaikki kun oikein silmiin katsomaan, me ollaan outoja kaikki, ihan jokainen.
Esim. VarattuMiksi et
Joku.Joki kysyi toisaalla mitä se on kun laittaa toisen itsensä edelle. Se on rakastamista ja huoltapitämistä. Toisaalta se on myös valehtelua, pettämistä ja elämältä pohjan viemistä.
Okei. En mä nyt ymmärrä ihan tätä kaikkee filosofiaa tässä. En mä oo missään romanttisissa parisuhteissa ihan vapaa ja näin. En mä oikeen kässää, et miten sä näät noi edesottamukset sellasena toisen edelle asettamisena. Jotain sä ehkä ynnäät, mut täysin eri tavalla kuin mä. Sivusta.Joki kysyi toisaalla mitä se on kun laittaa toisen itsensä edelle. Se on rakastamista ja huoltapitämistä. Toisaalta se on myös valehtelua, pettämistä ja elämältä pohjan viemistä.
En mä oo varma kenen kans mä puhun ees. Oisko siin pikkuvika.Olis ollut kiva tutustua, ihan vain me kaksi, mutta menee tämä elämä näinkin.
Ihan irl siis, tiettyEn mä oo varma kenen kans mä puhun ees. Oisko siin pikkuvika.